Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale si extindere la Spitalul Municipal ?Dr. Pop Mircea? din Marghita; corp cladire 1 ? CAMERA DE GARDA, cladirea 4 ? sectia PNEUMOLOGIE, cladirea 5 ? BIROURI ADMINISTRATIVE, cladirea 6 ? sectia CHIRURGIE, cladirea 8 ?sectia PSIHIATRIE, sect


Anunt de participare numarul 113493/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Marghita
Adresa postala:  C.Republicii nr.1, Localitatea:  Marghita, Cod postal:  415300, Romania, Punct(e) de contact:  Eva Bisa, Tel. 035409977, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0359409982, Adresa internet (URL):  www.marghitaonline.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale si extindere la Spitalul Municipal ?Dr. Pop Mircea? din Marghita; corp cladire 1 ? CAMERA DE GARDA, cladirea 4 ? sectia PNEUMOLOGIE, cladirea 5 ? BIROURI ADMINISTRATIVE, cladirea 6 ? sectia CHIRURGIE, cladirea 8 ?sectia PSIHIATRIE, sectia O.R.L (Oto-Rino-Laringologie), cladirea 9 ? sectia OFTALMOLOGIE, sectia PEDIATRIE, cladirea 11 ? sectia BALNEO-FIZIO TERAPIE, cladirea 14 ? LABORATOR ANATOMO PATOLOGIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MARGHITA, STR. EROILOR
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE PROIECT TEHNIC SI LUCRARI DE EXECUTIE AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII : Reparatii capitale si extindere la Spitalul Municipal ?Dr. Pop Mircea? din Marghita; corp cladire 1 ? CAMERA DE GARDA, cladirea 4 ? sectia PNEUMOLOGIE, cladirea 5 ? BIROURI ADMINISTRATIVE, cladirea 6 ? sectia CHIRURGIE, cladirea 8 ?sectia PSIHIATRIE, sectia O.R.L (Oto-Rino-Laringologie), cladirea 9 ? sectia OFTALMOLOGIE, sectia PEDIATRIE, cladirea 11 ? sectia BALNEO-FIZIO TERAPIE, cladirea 14 ? LABORATOR ANATOMO PATOLOGIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
45215100-8-Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SCOPUL CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA, PRECUM SI CANTITATEA LUCRARILOR SI SERVICIILOR ESTE STABILITA IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 17, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 112 lit. i) si j) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE 100.000 LEI. CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5 % DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACTUL DE LUCRARI ESTE FINANTAT DIN BUGETUL LOCAL, PRECUM SI DIN SUME ALOCATE DIN BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulta ca candidatul nu asavarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie legalizata.
Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii candidaturilor.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru anii 2007, 2008, 2009, in copie legalizata. Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii trei ani. Daca ofertantul nu a inregistrat profit, urmeaza sa fie descalificat.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009. Pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii mentionati, o cifra medie de afaceri de cel putin 35.000.000 lei.In cazul in care, candidatul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Astfel, daca a fost infiintat in anul 2008, pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii 2008 si 2009, o cifra medie de afaceri de cel putin 35.000.000 lei. Daca a fost infiintat in anul 2009, pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba o cifra de afaceri de cel putin 35.000.000 lei in anul 2009.Se va prezenta completat, Formularul nr. 4, in original.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare, finalizate si receptionate in ultimii 5 ani.
Se va prezenta completat Formularul nr. 5, in original.
Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Se va prezenta completat Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7, in original.
Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se va prezenta Formularul nr. 8, in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima obligatorie a contractului similar (proiectare si executie lucrari de raparatii capitale) este de 7.500.000 lei, inclusiv TVA. Aceasta cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea unui singur contract, sau cumulat, prin prezentarea mai multor contracte similare in domeniul proiectare si executie lucrari de reparatii capitale.Conditia de calificare de mai sus se considera ca este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: -lista cuprinzand contractele similare, in original, - copii legalizate ale contracteler care dovedesc experienta similara, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, - copie legalizata a procesului-verbal de predare-primire a proiectului tehnic, respectiv a procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara, - recomandare din partea beneficiarului, in copie legalizata.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.Cerinte minime privind personalul candidatului pentru prestarea serviciilor de proiectare: - inginer constructor, cel putin 1 persoana, - arhitect, cel putin 1 persoana, - inginer instalatii sanitare-termice, cel putin 1 persoana, - inginer instalatii electrice, cel putin 1 persoana. Cerinte minime privind personalul candidatului pentru executia lucrarilor: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, - inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoana, - sef santier ? inginer in consctructii, cel putin 1 persoana, - responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in leasing, cel putin urmatoarele echipamente si utilaje: - statie preparare beton, autobetoniera, automacara, buldoexcavator, buldozer, incarcator frontal, excavator, cilindru compactor, pompa de beton, autobasculanta, schela metalica, popi metalici, grinzi cofrag, etc. ISO 9001, sau echiv., ISO 14001, sau echiv. OHSAS 18001, sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1. EXPERIENTA SIMILARA DIN ULTIMII 5 ANI, 2. CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, 3. CAPACITATEA FINANCIARA DE SUSTINERE A LUCRARII. Reguli: vezi pct. VI.3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII CANDIDATILOR, OBSERVATORI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectie1. Exp sim in proiect si ex lucr de rep cap, fin si rec in ult 5 ani.Punct maxim 35 puncteExp sim treb sa fie in valoare minima de 7.500.000 lei, inlusiv TVA, dem prin contr fin si rec in ultimii 5 ani.Punct se acorda astfel: - pentru demonstrarea valorii de 7.500.000 de lei, incl TVA, prin prezentarea1 ? 2 contracte fin si rec, se acorda ? 35 puncte- pentru demonstrarea valorii de 7.500.000 de lei, incl TVA, prin 3 contracte fin si rec, se acorda ? 15 puncte- pentru demonstrarea valorii de 7.500.000 de lei, incl TVA, prin 4 sau mai multe contracte fin si rec, se acorda ? 10 puncte2. Cifra medie de afaceri. Punct maxim 30 puncteCifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani. Punct se acorda astfel: - pentr o val mai mare sau eg cu 35.000.000 lei si mai mic sau eg cu 50.000.000 lei, se acorda ? 5 puncte- pentru o val mai mare de 50.000.000 lei si mai mic sau eg cu 60.000.000 lei, se acorda - 10 puncte- pentru o val mai mare de 60.000.000 lei si mai mic sau eg cu 70.000.000 lei, se acorda ? 20 puncte- pentru o val mai mare de 70.000.000 lei se acorda ? 30 puncte3. Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii. Punct maxim 35 punctePunct se acorda astfel: - pentru o cap fin mai mare sau eg cu 3.000.000 lei si mai mic sau eg cu 5.000.000 lei, se acorda?5 pct, - pentru o cap fin mai mare de 5.000.000 lei si mai mic sau eg cu 7.000.000 lei, se acorda - 15 pct, - pentru o cap fin mai mare de 7.000.000 lei, se acorda - 35 pct.Vizitarea amplasamentului va avea loc in ziua de 05.01.2011, ora 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea (reprezinta o cale de atac)
Adresa postala:  Parcul Traian nr. 5, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259.426.883, Email:  [email protected], Fax:  0259.415.903, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer