Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 133677 | 133880 | 134.179 | 134247 | 134543 | 13477 | 134954 | 135021 | 135309 | 135565 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale sistem rutier - pachet 2


Anunt de participare numarul 27499/14.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: TIBERIU SLOBODA, Tel.021.336.03.60, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale sistem rutier - pachet 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zone existente in sectorul 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii capitale sistem rutier, pe 10 zone, existente in sectorul 4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile includ (in unele zone) si reparatiile parcarilor sau aleilor aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 679, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare: 350.000 lei2.Garantia de buna executie: 10% din valoarea cdontractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancar - Linie de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere (legalizat notarial inainte de semnarea contractului)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator-emis de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat-emis de Administratia Finantelor Publice (valabil la data deschiderii ofertelor); 3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (valabil la data deschiderii ofertelor); 4.Declaratie privind eligibilitatea; 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti; 2.Bilantul contabil incheiat la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.100.000.000 lei; 2.Lichiditate generala: peste 100%; 3.Solvabilitate patrimoniala: peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu subcontractantii; 2.Lista cu lucrari similare in ultimii 5 ani; 3.Lista cu dotarile specifice (utilaje, echipamente tehnice, etc.); 4.Lista cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; 5.Dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor si certificate ISO 9001/2001, ISO 14001/2001 si QHSAS 18001/1999; 6.Istoricul litigiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara: min. 17.500.000 lei - din max.3 contracte (cu PV de receptie si recomandari vizate de ISCB; 2.Dotari minime: statie de asfalt-160t/h(2buc), fabrica de beton-45mc/h(2buc), cariera de piatra si statie de concasare-sortare ptr. mixturi asfaltice, cu permis/licenta de exploatare(1buc), balastiera si statie de sortare(1buc), fabrica borduri(1buc), finisor pentru asternerea asfaltului-latime 8, 5m(4buc), cilindru vibrator pentru imbracaminte rutiera(6buc), masina de frezat asfalt-1m(6buc), echipament pentru sapaturi(4buc), autogudronator pentru emulsie(4buc) si autobasculante-16t(30buc); Personal de specialitate: ing/sing drumuri cu carte de munca(min5);RTE cu atestat si legitimatie valabile, angajati cu carte de munca sau contract cu firma de specialitate(min4); CQ cu atestat si diploma valabile, angajati cu carte de munca sau contract cu firma de specialitate(min2).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.319.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.319.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.16.88, Email: [email protected], Fax: 021.319.82.46, Adresa internet (URL): htpp: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica - Serviciul Contencios
Adresa postala: bd. George Cosbuc, nr.6-16, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel.021.335.92.30, int.147, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer