Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA- proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala
Anunt de participare numarul 131801/29.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. 0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul de Urgenta Petrosani
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA- proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul de Urgenta PetrosaniCod NUTS : RO423
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie lucrari si furnizare ?dotari si aparatura medicala : proiectare , executie lucrari si furnizare- dotari si aparatura medicala in cadrul proiectului REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA conform caietului de sarcini si documentatiei ? TEMA DE PROIECTARE atasata in SEAP.Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 114.012.754 lei, echivalentul a 26.648.455, 96 euro, 1 euro=4.2784 lei, astfel: - proiectare si inginerie ? 3.583.318 lei- cheltuieli pentru investitia de baza: 108.729.690 leia) constructii si instalatii, montaj utilaje tehnologice, utilaje echipamente tehnologice si functionale cu montaj; utilaje fara montaj-ascensoare ? 73.393.646 leib) dotari si aparatura medicala ? 35.336.044 lei- organizare de santier ? 1.699.746 leilei .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, executie lucrari si furnizare ?dotari si aparatura medicala in cadrul proiectului REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA conform caietului de sarcini si documentatiei ? TEMA DE PROIECTARE atasata in SEAP.
Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 114.012.754 lei, echivalentul a 26.648.455, 96 euro, 1 euro=4.2784 lei, astfel: 1) proiectare si inginerie ? 3.583.318 lei2) cheltuieli pentru investitia de baza: 108.729.690 lei din care: a) constructii si instalatii, montaj utilaje tehnologice, utilaje echipamente tehnologice si functionale cu montaj; utilaje fara montaj-ascensoare ? 73.393.646 leib) dotari si aparatura medicala ? 35.336.044 lei3) organizare de santier ? 1.699.746 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 114, 012, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2.280.000 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)Garantia de buna executie a contractului de lucrari va reprezenta5 % din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Spital Urg Petrosani.Decontarile se vor face in limita aloc buget anuale.Suma alocata anul 2011-rep capitale: 825.000lei incl TVA;ap medic: 51.000 lei inclTVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in art.181 din ordonanta nr.34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta 34/2006;Declaratie priovind calitatea de participant la procedura;Certidicat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii la Bugetul general consolidat sau la bugetul local;Cazier judiciar/certificat echivalent;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil
-Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) min 225.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
-Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani
-Lista principalelor produse(dotari si aparatura medicala)furnizate in ultimii 3 ani
-Lista experienta similara
-Avize si autorizatii
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
-Declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, prestare servicii de proiectare si furnizare produse aparatura medicala
-Standarde asigurarea calitatii
-Standarde protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl princip lucrari ultimii 5 ani;Decl princip serv proiect in ultimii 3 ani;Decl princip produse(dotari+ap medic) furniz ultimii 3 ani;Pt comp lucrari-max 3 contr obiect exec lucrari rep capitaleconstr civ finaliz-val min cumulata de70.000.000lei faraTVA;Pt comp proiect-1 contr finaliz cu val min3.000.000lei faraTVA;Pt comp dotari+ap medic-cel mult 3 contr finaliz cu val min cumulata de 5.500.000 lei fara TVA;Aviz funct elib de MS;Decl conformit CE;Certif conformit CE;Autoriz manipulare pt activit in dom nuclear CNCAN;Autoriz Securit radiologica CNCAN/Autoriz furnizare pt prod respectiv emisaCNCAN;Pliante, brosuri produc pt specific aparatului;Autoriz de la producator a op ce va asigura service-ul;centraliz autoriz livrare si service orig;Pt comp lucrari-buldoexcavator 2buc, excavator senila 1buc, miniexcavator 1buc, cil compactor 1buc, placi vibratoare 2buc, mai compactor2buc, electropicamere 2buc, picamere 2buc, betoniere 2buc, automacara min 18to 1buc, incar telescopic 1buc, cioc pneumatice 2buc, macara min 5to1buc, motostiv min 3to2buc, 1lab incercari grdII pt constructii, schela exterior min 400mp 1buc, masina finisat pardoseli 1buc;Pt proiectare-2calculat, 1imprim, 1plotter, soft calcul rezist, soft calcul pierderitemp+presiune ;soft calcul hidraulic, program Autocad/echiv;Pers exec lucrari-1sef santier, 1sef santier adj, 1sef santier instal, 1ing inst constr, 1RTE, 1CQ, 1resp atestat ca manager manag mediu, 1topometrist, 1electric autoriz grd IIB, 2electricieni, pers autorizat ISCIR instal ridicat+presiune, RSVTI(CV, dipl, contr munca/decl disponib, copie certif atestare);Pers proiectare-2ing inst sanitare si termovent;2arhitecti cu dreptsemnatura+dovada, 1ing rezistenta, 1ing instal electr, 1ing autoriz proiect instalgaze, 3desenatori Autocad/similar, 1proiectant rezist auditor energetic, 1ing proiectant auditor in dom calitatii, 1ing devizier constructii, 1manager sist manag calitate, 1ing mecanic(CV, diploma, contr munca/decl disponib, copie certif atestare);Pers dotari si apa medic-lista pers autoriz de prod pt asig service in garantie, CV personal;ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numar de paturi rezultat din elaborarea proiectului peste minimul impus de autoritatea contractanta
25%
Descriere: Nr paturi peste min impus de autorit contractanta
3.
Numar de paturi mentinute in perioada de executare a lucrarilor peste minimul impus de autoritatea contractanta
25%
Descriere: Nr paturi mentinute peste min impus de aut contr
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2012 10:00
Locul: Spitalul de Urgenta Petrosani, str.1 Decembrie 1918 nr.137A, Petrosani, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2011 19:40