Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA-proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala


Anunt de participare numarul 134773/13.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. +40 0254541432, Email: [email protected], Fax: +40 0254543611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA-proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie lucrari si furnizare-dotari si aparatura medicala: proiectare, executie lucrari si furnizare - dotari aparatura medicala in cadrul proiectului REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA, conform caietului de sarcini si documentatiei ? TEMA DE PROIECTARE atasate in SEAP. Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 131.179.464 lei, echivalentul a 30.128.494, 26 euro, 1 euro=4.3540 lei (cursul BNR din 08.02.2012), astfel: - cheltuieli cu proiectarea, studii de teren si asistenta tehnica din partea proiectantului: 4.118.625 lei; - cheltuieli pentru investitia de baza, inclusiv amenajarea terenului, lucrari exterioare si montaj utilaje: 77.513.804 lei; - utilaje functionale, echipamente medicale si dotari :48.776.845 lei ; - organizare de santier :770.190 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, executie lucrari si furnizare-dotari si aparatura medicala: proiectare, executie lucrari si furnizare - dotari aparatura medicala in cadrul proiectului REPARATII CAPITALE SPITALUL DE URGENTA PETROSANI, JUD. HUNEDOARA, conform caietului de sarcini si documentatiei ? TEMA DE PROIECTARE atasate in SEAP. Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 131.179.464 lei, echivalentul a 30.128.494, 26 euro, 1 euro=4.3540 lei (cursul BNR din 08.02.2012), astfel: - cheltuieli cu proiectarea, studii de teren si asistenta tehnica din partea proiectantului: 4.118.625 lei; - cheltuieli pentru investitia de baza, inclusiv amenajarea terenului, lucrari exterioare si montaj utilaje: 77.513.804 lei; - utilaje functionale, echipamente medicale si dotari :48.776.845 lei ; - organizare de santier :770.190 lei
Valoarea estimata fara TVA: 131, 179, 464RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2.623.500 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)Forma de constituire a garantiei de participare :1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie bancara ? Formular 1), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3. garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorb) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4. In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va reprezenta 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul Sp. de Urgenta Petrosani; decontarea se va face doar in limita alocatiilor bugetare anuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta nr. 34/2006(formular conform Anexa 2); -declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta nr.34/2006(formular conform Anexa 3); -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta nr.34/2006(formular conform Anexa 3A-): Comitetul Director al AC: -manager: Alin Vasilescu;Dir.Ec.Brasoveanu Angela;Dir.Med.Ciugulea Nicolae;Dir.Ingrijiri: Paducel Mariana; -declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular conform Anexa 4); -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(formular conform Anexa 4 bis); -certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. si certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ? certificatele vor prezenta situatia obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara lunii in care se depun ofertele (certificatele vor fi prezentate in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: -Persoane juridice romane (in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului, emis cu cel putin 15 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC); -Persoane juridice / fizice straine (documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse autorizat si legalizate in limba romana)
Nota: Inainte de semnarea contractului, ofertantul declarat castigator, va prezenta pentru conformitate autoritatii contractante documentul mai sus mentionat in opriginal/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceri:
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 animinim 262.358.928 lei -cursul mediu de referinta BNR EUR 2008 :1 euro=3, 6827 lei ; -cursul mediu de referinta 2009 BNR EUR: 1 euro=4, 2373 lei; -cursul mediu de referinta 2010 BNR EUR: 1 euro=4, 2099 lei; - cursul mediu de referinta 2011= 4, 2379lei.
Asigurarea riscului profesional:
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, inastalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu, precum si daunele sau prejudiciile aduse fata de diverse persoane fizice sau juridice la valoarea contractului
Dovada ca dispune de surse financiare pentru o perioada de minim 3 luni, in suma de 5.000.000 lei. In termen de 30 de zile de la semnarea contractului, operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de fondurile necesare derularii proiectului pentru o perioada de minim 3 luni, in suma de 5.000.000 lei fara TVA -extras de cont daca finantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare (ex. banci)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*1 topometrist;1 electrician autorizat grd IIB, avand diploma in profil electric si calif de ing, subing sau maistru;2 electricieni?diploma privind calif de electrician/ legitimatie;personal autorizat ISCIR pt instalatii de ridicat si instalatii sub presiune, RSVTI?autorizatie valabila la data deschiderii ofertelorPt conform se vor prezenta: CV-uri, in original, copie dupa diploma absolv a studiilor tehnice, decl de disponib pe toata durata derularii contractului, copie certif de atestare, contract de munca incheiat conform legisl in vigoare/contract de colab/decl de disponib pe toata durata derularii contractului.Ofertantul tb sa faca dovada ca dispune de personal calificat si autorizat pentru exec lucr care fac obiectul procedurii: dulgheri, zugravi, instalatori apa si canalizare, electricieni autorizati, fierari betonisti, lacatusi, sudori autorizatiOL/PE, etc.Nr acestora tb sa fie coresp cu extrasul de res umane.Se vor nom pers resp si pt acestea se vor prezenta certif de calif in meseria resp
**1 ing cu studii sup in instalatii electrice, atestat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pt proiectare de instalatii electrice interioare pentru c-tii civ si ind, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KW;1 ing cu studii sup autorizat in proiectarea de instalatii gaze;3 desenatori AUTOCAD(sau similar).Calificarea se dovedeste prin copie dupa atestat;1 proiectant rezistenta auditor energetic;1 ing proiectant-auditor in domeniul calitatii;1 ing devizier cu studii sup in c-tii;1 manager pentru sistemul de management al calitatii;1 ing cu studii sup mecanic.Pentru conformitate se vor prezenta: CV-uri, in original, copie dupa diploma absolvire, copie certificat de atestare si contract de munca.Se vor prezenta, de aemenea, copie dupa contractul de munca incheiat conform legislatiei in vigoare/contract de colaborare/declaratie de disponibilitate pe toata durata derularii contractului.
***In vederea indeplinirii cerintelor privind experienta similara, in cazul in care, din motive de confidentialitate nu se vor putea depune in copie contractele solicitate, operatorii interesati vor putea prezenta si alt gen de documente emise/contrasemnate de beneficiari din care sa reiasa informatiile mai sus indicate (tipuri de lucrari executate, valoare si perioada contractuala, termen de executie etc.). Pentru fiecare contract prezentat se va anexa recomandarea corespunzatoare din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate.
Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialit pentru indeplinirea contractului de lucr: 1 sef de santier, ing CCIA absolv de studii sup tehnice de lunga durata in c-tii civ si ind, cu exp prof specifica in lucrari de c-tii civ de min 5 ani; 1 sef santier adj, ing CCIA absolv de studii sup tehnice de lunga durata in c-tii civ si ind, cu exp prof specifica in lucrari de c-tii civ de min 3 ani;1 sef de santier instalatii, absolv de studii sup tehnice de lunga durata in c-tii specialitatea Instalatii in c-tii avand o exp in coord lucr de instalatii pentru c-tii civ de min 3 ani;1 ing, absolv de studii sup tehnice de lunga durata in c-tii specialit Instalatii in c-tii, avand o exp in coord lucrarilor de instalatii gaz pentru c-tii civ de min 3 ani;1 resp tehnic cu executia RTE in dom lucrari c-tii civ si edilitare, licentiat al unei facultati de c-tii si autorizat conform legii;1 resp desemnat ca manager pt asig calit lucr(CQ);1 resp atestat ca Manager al sist privind manag mediului;*
Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea serviciilor de proiectare: 1 manager de proiect-ing sau arh cu studii sup de lunga durata cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civile de unitati sanitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2 ing cu studii sup in instalatii sanitare si termoventilatie cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ de unitati sanitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2 arhitecti cu drept de semnatura si dovada din partea filialei unde este inscris ca nu ii este suspendat dreptul de semnatura, cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ de unitati sanitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 ing cu studii sup de rezistenta cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ de unitati sanitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;**
Declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, prestare servicii de proiectare si furnizare produse-aparatura medicala pentru componenta dotari si aparatura medicala.Operatorul economic va prezenta: - Lista personalului scolarizat pentru executarea service-ului in perioada de garantie pentru echipamentele ce vor fi livrate?original, semnat si stampilat; - CV-urile personalului care asigura service-ul in perioada de garantie?original, semnat si stampilat.
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani. Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani, insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Lista principalelor produse (dotari si aparatura medicala) furnizate in ultimii 3 ani. Declaratie privind lista principalelor produse (dotari si aparatura medicala) furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari ale modului de indepliniore.
Experienta similara :
Cel mult 3 contracte executate avand ca obiect executia de lucrari similare de complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare minima cumulata de 70.000.000 lei fara TVA. Se vor prezenta parti relevante din contracte in copie semnate pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul insotite de recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie si pentru contractul finalizat si de Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor ? in copie). Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta un singur contract de lucrari similar avand o valoare de cel putin 70.000.000 lei fara TVA.***
Experienta similara :
1 contract similar prestat, avand ca obiect servicii de proiectare in vederea executiei de lucrari similare de complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare minima de 3.000.000 lei fara TVA.Se vor prezenta parti relevante din contractul prezentat, in copie semnata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul, insotit de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie).
Experienta similara :
Cel mult 3 contracte similare, avand ca obiect furnizarea de dotari si aparatura medicala cu o valoare minima cumulata de 5.500.000 lei fara TVA.Se vor prezenta parti relevante din contracte in copie semnate pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul, insotit de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie). Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta un singur contract de furnizare de dotari si aparatura medicalaavand o valoare de cel putin 5.500.000 lei fara TVA.
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii (pt. comercializarea dispozitivelor medicale pentru diagnosticare); Declaratie de conformitate CE(conf. Directivei 93/42 CEE);
Autorizatie de manipulare pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN;Autorizatie de Securitate Radiologica emisa de CNCAN, certificat de atestare emis de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru proiectare a sistemelor si instalatiilor, delimitare si stingere a incendiilor sau Autorizatie de Furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN, in termen de valabilitate.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii pentru componenta executie de lucrari ce rezulta din extrasul de resurse.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii pentru componenta de proiectare
- 2 calculatoare;1 imprimanta; 1 plotter; - licenta de program pentru calcul de rezistenta; - licenta de program pentru calcul pierderi de temperatura si presiune; - licenta de program pentru calcul hidraulic; - licenta de program pentru desen tehnic Autocad sau echivalent. Ofertantii vor avea posibilitatea de a prezenta facturi sau alte inscrisuri (in copie semnata pentru conformitate cu originalul) prin care sa faca dovada achizitionarii/detinerii la sediul firmei/punctele de lucru a licentelor mai sus indicate sau alte documente relevante.
Standarde de asigurare a calitatii.- Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (proiectare, lucrari de constructii si instalatii)
- Certificat ISO 13485 ( dispozitive medicale, sisteme de managenet al calitatii, cerinte pentru scopuri de reglementare), In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor este obligatorie pentru domeniul de activitate pe care il desfasoara fiecare asociat in cadrul contractului
- Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (proiectare, lucrari de constructii si instalatii, furnizare de aparatura si dispozitive medicale)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alt pret decat cel care a obtinut punctajul maxim acordat pentru acest factor, punctajul se va calcula astfel: Pn = Pretmin/Pretn x Pctmaxunde Pn = punctajul ofertei care se evalueaza;Pretmin = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse; Pretn = pretul ofertei care se evalueaza
2.
Numar de paturi rezultat din elaborarea proiectului peste minimul impus de autoritatea contractanta (688 paturi)
20%
Descriere: a) pentru cel mai mare nr. de paturi obtinut peste min. impus (688 paturi) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alt nr. de paturiobtinut decat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel: diferenta de paturi (peste min. impus) rezulta din eficientizarea spatiilor spitalului cu respectarea normelor UE.Pn = (nr. de paturin /nr. de paturi maxim) x punctajul maxim alocat;c) pentru un nr. de paturi obtinut egal cu minimul impus de autoritatea contractanta, se acorda 0 (zero) puncte
3.
Costurile de exploatare determinate pentru 1 an/pat
20%
Descriere: a) pentru cel mai mic cost de exploatare determinate pentru 1 an de zile/pat, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;b) pentru alt cost de exploatare determinatpentru 1 an de zile/patdecat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel: Pn = Cmin/Cn x Pctmaxunde Pn = punctajul ofertei care se evalueaza; Cmin = costul de exploatare pentru 1 an de zile cel mai mic dintreofertele depuse;Cn = costul de exploatare pentru 1 an de zile care se evaluaeaza
4.
Garantia de buna executie acordata (peste 2 ani, solicitata prin caietul de sarcini, dar nu mai mult de 30 de ani)
20%
Descriere: a)Pentru cea mai mare diferenta in ani acordata peste cei 2 ani se acorda punctajul maximal;b)Pentru alta diferenta in anifata de 2 ani se acoda astfel: Pn = (Gn ? 2)/(Gmax ? 2)x20 unde Pn = punctajul ofertei care se evalueaza;Gmax = garantia de buna executie maxima ofertata;Gn = garantia de buna executie ofertata prin oferta care se evalueaza.Pentru o garantie de buna executie acordata de 30 de ani se va acorda punctajul maxim.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CA910/06.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2012 10:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI DE URGENTA PETROSANI (SALA DE SEDINTE) STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137A PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE DESEMNATE DE OPERATORUL ECONOMIC SA PARTICIPE LA SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR VOR PREZENTA IMPUTERNICIREA SI ACTUL DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista doua sau mai multe oferte cu punctaj egal aflate pe primul loc, departajarea lor se va face functie de pretul cel mai mic si in caz de prĂȘt egal, de termenul de executie al lucrarii, avand un avantaj oferta cu pretul cel mai mic, respectiv cu termenul de executie cel mai mic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - OUG nr. 34/2006 art. 256^2 alin. (1) lit. a).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer