Licitatie Publica - Reparatii capitale str. Vasile Lucaciu din municipiul Baia Mare - etapa III
Anunt de participare numarul 48526/02.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale str. Vasile Lucaciu din municipiul Baia Mare - etapa III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Baia Mare, str. Vasile Lucaciu (tronson cuprins intre str. Industriei si pasaj CF).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii capitale str. Vasile Lucaciu din municipiul Baia Mare - etapa III (tronson cuprins intre str. Industriei si pasaj CF).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea: Reparatii capitale str. Vasile Lucaciu etapa IIItronson cuprins intr (str. Induistriei si pasaj C.F.)
Categoria a II-a cu 4 (patru) benzi de circulatie:
Lungimea totala = 1490 ml;
Suprafata carosabil = 20960 mp;
Suprafata parcari = 6450 mp;
Suprafata trotuare = 7860 mp;
Suprafata zona verde = 7220 mp;
Suprafata pavaj = 1160 mp;
Lungimea borduri mari = 3740 ml;
Lungime bordure mici = 3630 ml.
Natura lucrarilor:
- terasamente;
- straturi rutiere, carosabil si pietonal;
- straturi de balast;
- straturi de piatra sparta si macadam;
- imbracaminte asfaltica;
- membrana antifisura (geotextil armat cu polimeri);
- imbracaminte din pavele de beton si piatra incadrari cu borduri carosabile (15x25) cm si in zone verzi (10x15) cm;
- mutarea stalpilor de retea, pozarea cablurilor subterane;
- amenajarea unei intersectii giratorie cu 3 (trei) ramuri inclusiv mutarea celor 4 (patru) stalpi de retea;
Canalizare pluviala:
- conducta PVC Dn 630 L = 220 m;
- conducta PVC Dn 400 L = 1333 m;
- conducta PVC Dn 315 L = 1081 m;
- conducta PVC Dn 250 L = 405 m;
- conducta PVC Dn 200 L = 303 m;
- conducta PVC Dn 160 L = 1013 m;
- camine de vizitare, de rupere de panta, de schimbare de directie 69 buc;
- guri de scurgere cu sifon fara depozit 16 buc;
- deversari in rau 1 buc.
Scopul contractului: - cresterea numarului locurilor de parcare pentru autoturisme;
- scoaterea statiilor de autobus pentru transportul in comun in afara carosabilului (alveole);
- fluidizarea circulatiei auto in intersectii giratorii;
- sporirea capacitatii de circulatie prin marirea fluentei traficului;
- modernizarea intersectiilor existente;
- realizarea unui confort pentru participantii la trafic;
- marirea sigurantei circulatiei;
- reducerea numarului de accidente;
- cresterea nivelului de traisi a confortului cetatenilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 000, 000 si 13, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 16.000 lei. Garantia de buna executie a contractului este de 5% din pretul contractului, raportat la valoarea acestuia fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor: 12A; 12B; 12C; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale original sau copii legalizate; Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainde de data deschiderii ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului original sau copie legalizata din care sa rezulte ca societatea are in obiectul de activitate codul CAEN (modificat conform prevederilor legale valabile de la 01 ianuarie 2008) corespunzator codului CPV 4523; Certificat de atestare profesionala eliberat de Asociatia de Drumuri si Poduri din Romania; Pentru persoane straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident - original sau copie legalizata din care sa rezulte ca societatea are in obiectul de activitate obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului; Certificat de atestare profesionala eliberat de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, de unde rezulta ca acesta este atestat sa execute lucrari de drumuri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (completarea formularului 20) privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat o valoare impusa, respectiv, 16.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; Programul calitatiipropus pentru executia lucrarii, care concretizeaza sistemul de asigurare si de conducere a calitatii la particularitatile lucrarii ce face obiectul ofertei, avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari; Declaratiereferitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din ultimii 3 ani; Daca este cazul, lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a unui contract similar (domeniul de activitate aferent obiectului contractului), din care sa reiasa ca valoarea acestuia este egala sau mai mare decit 4.000.000 lei - prezentarea contracului (contractelor) in copie din care sa reiasa ca ofertantul are calitatea de executant principal.Recomandari: prezentarea a cel putin 3 recomandari (in original) pentru dovada executiei de lucrari similare.Ofertantul trebuie sa detina in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, obligatoriu cel putin urmatoarele utilaje si instalatii: motocompresor; compactor; mai mecanic; perie mecanica; instalatie de preparare a mixturilor asfaltice, autorizata; repartizator finisor mixturi asfaltice; masina de taiat rosturi; excavator; buldozer; freza asfalt/beton de ciment; autogreder; autogudronator.Documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, standard de firma sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante (in cazul in care acestea sunt emise de organisme straine, trebuie insotite de traducerea legalizata in limba romana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19 / 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Primariei municipiului Baia Mare sau prin OP in contul RO93TREZ43624510220XXXXX - Trezoreria Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2008 10:31