Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE STRAZI SI PARCARI BETONATE, INCLUSIV CANALIZARE, CARTIER MIHAI BRAVU (PT, DE, AT + EXECUTIE)
Anunt de participare numarul 113497/28.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia: Corina Mihaela Ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244/510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 8 (Turn Halele Centrale), Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare, Tel. 0244/516699, int. 177, Fax: 0244/597884
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE STRAZI SI PARCARI BETONATE, INCLUSIV CANALIZARE, CARTIER MIHAI BRAVU (PT, DE, AT + EXECUTIE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CARTIER MIHAI BRAVU, MUNICIPIUL PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Verificare documentatie, Asistenta Tehnica si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii REPARATII CAPITALE STRAZI SI PARCARI BETONATE, INCLUSIV CANALIZARE, CARTIER MIHAI BRAVU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza urmatoarele servicii si lucrari:
- serviciile de proiectare a documentatiei tehnice (Proiect Tehnic si Detalii de Executie);
- serviciile de verificare a documentatiei tehnice de catre verificator atestat;
- serviciile de asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor;
- executia lucrarilor de reparatii capitale strazi si parcari betonate, inclusiv canalizare, Cartier Mihai Bravu, Ploiesti;conform variantei 2 aprobate din Studiul de Fezabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 014, 139RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 150.000 lei.Garantie de buna executie a contractului: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009;
Scrisoare de bonitate din partea unei banci, emisa cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul sa ateste ca nu figureaza cu incidente de plata in ultimile 24 de luni;
Fisa de informatii generale;
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 16000000 lei (fara TVA);2) Cerinta minima privind cash-flow: Se solicita prezentarea unui angajament din partea unei banci, pentru lucrarile supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 2 luni, oricand in perioada derularii contractului, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 1600000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Aceasta cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca suma mentionata mai sus va fi disponibila pe o perioada de maxim 2 luni, pentru asigurarea continuitatii lucrarilor. In acest caz, declaratia va fi insotita de extrasul de cont din care sa rezulte valoarea minima de 1600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
Declaratie si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, cu o valoare insumata de minim 8000000 lei (fara TVA).2) Necesar minim de personal specializat: - Un Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?;
- Un Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul IX ?Constructii edilitare si de gospodarie comunala?;
- Un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?;
- Un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare?;
- Un inginer (subinginer) absolvent ?Cai ferate, drumuri si poduri?;
- Un inginer (subinginer) constructii hidrotehnice;
- Un coordonator pentru sanatatea si securitatea muncii, conform HG 300/2006;
- Un verificator de proiecte atestat.3) Dotare tehnica minima: - statie de mixturi asfaltice;
- repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;
- cilindru compactor pentru asfalt;
- freza de asfalt;
- autobasculanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email: [email protected], Fax: 0244/523265, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerate nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios, Contracte
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 15:14