Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii cladire comanda personalului statia Simeria


Anunt de participare (utilitati) numarul 135106/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Tehnic, Tel. +40 256/200475, In atentia: ing. Beidac Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 256/200475, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala de Transport Feroviar de CalatoriTimisoara
Adresa postala: str. Garii , nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Serv.A.A.A, Tel. +40 256200476, In atentia: Sandu Glujdea - Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 256200476, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii cladire comanda personalului statia Simeria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: statia CFR Simeria
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii cladire comanda personalului statia Simeria apartinand STFC Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421130-4 - Instalare de usi si ferestre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrare- se va demonta tamplaria din lemn existenta fara recuperarea materialului in suprafata de 67.5 mp ( articol deviz RPCT33A1);
-se va monta tamplaria din PVC in suprafata de 67.5 mp conform tabloului de tamplarie anexat ( articol deviz CK11A1);
-se vor repara spaletii interiori si exterior pe latura de baza a fiecarei ferestre folosind mortar din var si ciment in lungime de 80 ml si pe latimea de 0.4 m (articol deviz RPCJ13C1);
-se vor monta pervazuri exterioare din aluminiu in suprafata de 40 ml, latime spalet 0.4 m ( articol deviz CK09A1);
-se vor monta pervazuri interioare din PVC in suprafata de 40 mp, latime spalet 0.4 m (articol deviz CK09A1);
-se vor repara spaletii interiori in lungime de 147.5 ml si 0.4 m latime folosind polistiren cu grosimea de 2 cm si coltare in lungime de 147.5 ml (articol deviz asimilat CD24A1 pt placare cu polistiren si articol deviz CJ01A1 pt. montare coltare la pereti);
-se vor executa lucrari de zugraveli lavabile interioare la spaleti in suprafata de 59 mp (articol deviz RPCR25A1);
Valoarea estimata fara TVA: 37, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 370 lei , valabila pe perioada de valabilitate a ofertei. In cuantum de 5% din valoarea contractului. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distict la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045 din 19.10.2011 - garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara , care devine anexa la contract. - depunere la casieria in numerar ; conf. art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063) Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Alexandru Silvasan - Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Lautaru Maria - Sef Divizie Tehnic, Glujdea Sandu - Sef Birou Achizitii, Smultea Traian - sef Oficiu Juridic , Beidac Cristian- ing.responsabil contract atribuire. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2011- informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . 2) declaratie prvind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere; 3)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; 4) declaratie pe proprie raspundere referitoare la subcontractanti;
- SR EN ISO 9001 - SR EN 14001 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P-34/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 10:00
Locul: STFC Timisoara , str. Garii, nr. 2a Timisoara , cam. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-prezenta documentatia de atribuire a fost retransmisa la verificata cu nr. 18863/16.02.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - STFC Timisoara
Adresa postala: Timisoara , str. Garii, nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 723/335246, Email: [email protected], Fax: +40 256/201654, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer