Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CLADIRI PERON, CLADIRE ADIMISTRATIVA SI GRUP SANITAR - REVIZIA DE VAGOANE PASCANI


Anunt de participare (utilitati) numarul 63008/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRANSPORT FEROVIAR CALATORI IASI, B-DUL N.IORGA, NR.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700454, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232230291, In atentia: Camelia Topala, Email: [email protected], Fax: 0232230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII CLADIRI PERON, CLADIRE ADIMISTRATIVA SI GRUP SANITAR - REVIZIA DE VAGOANE PASCANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Revizia de Vagoane Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii cladire peron, cladire administrativa si grup sanitar, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213320-2 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 74, 000 si 82, 226.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1600 lei;garantiei de buna executie a contractului de lucrari= 5 % din valoarea de atribuire a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (in original).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 (in original)
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani -in original;
2. Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente, in copie
3. Capacitatea financiara a ofertantului (in original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dovada executiei unor lucrari similare (constructii + instalatii fara gaze naturale etc) prin prezentarea, in copie, a cel putin 3 (trei) contracte de lucrari (respectiv minim 3 (trei) achizitori diferiti) terminate (finalizate) pana la sfarsitul anului 2007 - in original;2. Ofertantii vor prezenta minim 3 (trei) recomandari (de la beneficiari diferiti) pentru executarea unor lucrari similare (reparatii constructii cu specific feroviar si instalatiile aferente acestora).
3. Declaratie pe propria raspunderereferitoare la dotarile specifice, utilajele, mijloacele auto, instalatiile, echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii si indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform cerintelor din anexa nr. 1 din caietul de sarcini-in original;4. Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru asigurarea controlului calitatii si indeplinirea contractului, in original - conform cerintelor din anexa nr. 1 din caietul de sarcini;
5. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la numarul mediu in ultimii trei ani al personalului angajat si al personalului de conducere conform anexa 1 din caitul de sarcini (in original);6. Documente emise de organele acreditate care sa certifice implementarea si mentinerea in prezent a sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001, in copie.
7. Dovada detinerii autorizatiei AFER de furnizor feroviar pentru reparatii cladiri cu specific feroviar si instalatiile aferente (mai putin instalatiile de gaze nat.), autorizatie valabila pina la 31.12.2008
8. Dovada detinerii agrementului tehnic feroviar AFER aferent autorizatiei de furnizor feroviar (conform pct.7 valabil pina la 31.12.2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
48/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 10:00
Locul: RTFC Iasi, b-dul N.Iorga, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Perosone imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONTENCIOS
Adresa postala: str.Anastasie panu, nr.25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260060, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Al RTFC Iasi
Adresa postala: b-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232221410, Fax: 0232221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer