Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii cladiri tehnoligice, stalpi si rigle in statia Isaccea-Lucrari de vopsitorie;Reabilitarea iluminatului exterior al statiei 750 kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 50439/21.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala de Transport Constanta-Serviciul Comercial, Tel.0241607505, In atentia: Maria Balta, Email: [email protected], Fax: 0241607550
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii cladiri tehnoligice, stalpi si rigle in statia Isaccea-Lucrari de vopsitorie;Reabilitarea iluminatului exterior al statiei 750 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiade transformare 750/400 kVIsaccea, judetul Tulcea .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de vopsitorie cadre metalice in statia exterioara 750 kV si in statia exterioara 400 kV;Reabilitarea iluminatului exterior al statiei 750 kV: proiectoare, tablouri electrice, cutii de distributie, cabluri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442200-9 - Lucrari de aplicare de acoperitoare anticorozive (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru toate categoriile de lucrari conform proiectului tehnic, caietului de sarcini si detaliilor de executie
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 80.000 lei ; garantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat/ contract subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate, neancadrare in art.181;certificate constatatoare de plata a taxelor, impozitelor, contributii asigurari sociale catre bugetele de stat si local;certificat constatator eliberat de ORC;atestat ANRE tip B si tip F . Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(ptr.persoane fiz/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lg(active circulante/datorii curente * 100) mai mare sau egala decat 100%;Sp(capital propriu/capital propriu+credite bancare * 100) mai mare sau egala decat 30% - la 31.12.2007; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat10.000.000 lei;Bilantul contabil vizat la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii subcontractanti, asociati;resurse: tehnice, de personal(Responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT in domeniul I, sef de lucrare electrician autorizat grupaIII, CV persoane responsabile pentru indeplinirea contractului, efective medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;masuri de protectia mediului;lista lucrarisimilare in ultimii 5 ani(nivel min.: valoare mai mare sau egala decat 2.000.000 lei-se demonstreaza prin cumularea valorii a maxim 3 contracte, cu recomandari).ISO 9001-2001 sau echivalent, sau informatii privind stadiul implementarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, prin numerar in casieria ST Constanta sau OP in contul RO54BUCU411592772511RO01 Alpha Bank Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2008 13:00
Locul: CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta- Serviciul Juridic
Adresa postala: bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel.0241607518, Fax: 0241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer