Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii conducta alimentare cu apa la SELC Bacau


Anunt de participare (utilitati) numarul 138123/13.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 0232230291, Email: [email protected], Fax: +40 0232230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii conducta alimentare cu apa la SELC Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SELC Bacau
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Subtraversarea liniilor de cale ferata Ploiesti ? Vicsani Km 302+760 cu o conducta de apa potabila, conform caiet sarcini nr. 604/2/517/2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii conducta de alimentare cu apa potabila la SELC Bacau conform caiet sarcini nr: 604/2/517/23.07.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 77, 003RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=1.540, 06 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si poate fi constituita prin: - prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante; - OP in contul STFC Iasi, RO95BPOS24002822965ROL01 deschis la BancPost Iasi (CUI STFC Iasi: RO11054545); pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie; - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante?formular E1, in orig; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul stabilit pentru deschiderea ofertelor conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul E2 transmis la fax 0232-230291. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 770, 03 lei conform prevederi art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie=6% (3% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie (formularul F6 in original); - depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu minim 0, 5% din pretul contractului, conf. art. 90, alin. 3 din HG 925/2006; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-formular F1a in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz);
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-formular F1b in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat, dupa caz; persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conf. prevederi art. 181, lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006);
3.Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) pentru obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-formular F1c in original;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006-formular F1d in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz); in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Iordan Vintila ? Director, Mihai Pavaluc ? Contabil Sef, Mihai Luchian ? Sef Serviciu AAA, Eliza Savin ? Sef Serviciu Contabilitate BVC, Mariana Ilie ? Sef Serviciu Financiar, Bogdan Stoica ? Sef Birou Juridic, Ionel Maxim ? Serviciul OTIP, Camelia Topala ? Serviciul AAA;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-formular F1e in original. 1. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei:
Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificat-in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata; (aceasta cerinta nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre subcontractant/tert sustinator, iar in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare asociat); inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, depunerea documentului in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.2. Atestate, autorizatii, certificate etc:
- Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar, conform prevederi OMT 290/2000, sau echivalente, pentru ?Reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente cu exceptia celor de gaze naturale?, documente valabile cel putin la data depunerii ofertelor;
- Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement Tehnic feroviar, conform prevederi OMT 290/2000, sau echivalente, pentru ?Intretinere curenta si reparatii periodice linii de cale ferata, fara sudarea sinelor?, valabile cel putin la data depunerii ofertelor;In cazul asocierii, fiecare asociat le va prezenta pentru partea din contract ce urmeaza a executa conform acordului de asociere, iar in cazul subcontractarii, subcontractantii le vor prezenta pentru partea din lucrare subcontractata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu prezentarea minim unei recomandari aferente listei principalelor lucrari in original sau copie lizibila
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; se vor prezenta informatii referitoare la personal specializat in domeniul ofertat: cel putin un responsabil autorizat AFER angajat sau cu contract de colaborare (maistru/sef echipa etc)
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC Iasi 23/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 10:00
Locul: STFC Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.econ.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la disp.ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asig.sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006).Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua prop.financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit op.econ. a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/si documentele care insotesc oferta, dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului si a pierderii garantiei de participare, cu exceptia cazurilor in care acest lucru este solicitat de comisia de evaluare conform prevederilor legale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederi art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al STFC Iasi
Adresa postala: Bdul. Nicolae Iorga nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel. +40 0232221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer