Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii corp B, Scoala nr.2 , etajul al III lea , Municipiul Onesti


Anunt de participare numarul 72647/24.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii corp B, Scoala nr.2 , etajul al III lea , Municipiul Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: corp B, Scoala nr.2 , etajul al III lea , Municipiul Onesti , B-dul Republicii nr.43.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii corp B, Scoala nr.2 , etajul al III lea , Municipiul Onesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii corp B, Scoala nr.2 , etajul al III lea , Municipiul Onesti
Valoarea estimata fara TVA: 302, 681.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 5000 lei, cash sau OP in contul RO76TREZ0625006XXX000084 , sau scrisoare de garantie bancara sigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local - cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. completare formular 12A.2. completare formular 12B.
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat - ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale- valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau in copie legalizata, din care sarezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;
7. completare Formular12C - privind calitatea de participant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale despre:
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fiede minim 900.000lei;9. Bilantul contabil la 31.12.2007 inregistrat si vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Lista princ. lucrari similare obiectului contractului din ultimii5 ani form. 12F si anexa;11. Experienta similara: Autorit.contract. solicita prezentarea a minim o lucrare similara executata in ultimii 3 ani (si pana la 30.06.2008) cu o valoare de min. 90.000 lei (exclusiv TVA);12. -formular 12 I, 13. lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului in cauza.14. Autorit.contract.solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant: -a unui responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;
-a unui responsabil CQ, autorizat de I.S.C. pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;(se solicita prezentarea documentelor in copie vizata cu stampila societatii);15. Recomandari din partea altor beneficiari cel putin 3, pentru lucrari similare , vizate de I.S.C
16. Declaratie care contine informatii despre dotarile specifice, echipamentul tehnicsi alte mijloace fixe, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze in realizarea contractului. Se va completa formularul 12H si anexa;
17. Certificate de calitate sau agremente tehnice ale mat.ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv:
- usi din PVC;
- geam termoizolant ;
- gresie;
- faianta ;
- glet ;
- rigips ;
- parchet laminat ;
- radiatoare ;Se va prezenta un certificat de agreere din partea producatorului de material (pentru tamplarie PVC si geam termoizolant) pentru punerea in opera de catre ofertant (documentul solicitat se va prezenta in copie vizata cu stampila societatii).18. Informatii despre protectia, securitatea si sanatatea in munca, in conformitate cu legislaia in vigoare.
19. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent specifice lucrarilor ce urmeaza a se realiza ;20. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu SR-EN-ISO 14001/2001 sau echivalent.21. Formular 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contrav.docum.se va achita la casieria autorit.contractante sau prin O.P. in contul RO02TREZ06221360250XXXXX deschis la Trezoreria Onesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2009 09:00
Locul: Sediul autoritatii contract., Onesti, B-dul Oituz nr.17 , Sala de sedinte a Consiliului local parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , cu imputernicirE semnata si stampilata si copie C.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR.CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2009 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer