Licitatie Publica - Reparatii cu caracter de interventii accidentale la constructii si instalatiile aferente de pe raza S.R.C.F. Galati
Anunt de participare (utilitati) numarul 132145/16.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Silvica Mihalache, Tel. 0236/340760, Email: [email protected], Fax: 0236/461236, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii cu caracter de interventii accidentale la constructii si instalatiile aferente de pe raza S.R.C.F. Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiile CF aferente celor trei foste Regulatoare de Circulatie (RC Galati, RC Buzau si RC Adjud), conform prevederi Caiet de sarcini.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente pe o durata de 3 luni, cu o valoare estimata de 18.750 RON, in functie de necesitati si posibilitati de finantare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile prevazute a se executa constau in lucrari cu caracter de interventie in caz de avariere a elementelor de constructii la cladirisi a retelelor si instalatiilor de alimentare cu apa si canalizare, respectiv lucrari de reparatii la: tencuieli, zugraveli, vopsitorii; pereti si pardoseli; invelitori in panta, jgheaburi, burlane, dolii; sarpante; sobe de teracota; tamplarie de lemn, metalica, PVC. (noi si reparatii); hidroizolatii; instalatii sanitare; instalatii de apa si canalizare, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Cantitatile minime si maxime de lucrari necesare a fi executate, pe fiecare lot, sunt precizate in anexa 1 la Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei nr. 1 la caietul de sarcini, pentru :
LOT 1 ? Fost Regulator de circulatie (RC) Galati
LOT 2 ? Fost Regulator de circulatie (RC) BuzauLOT 3 ? Fost Regulator de circulatie (RC) Adjud
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este 8.800lei din care, pe loturi: 2.900lei-lot1;2.900lei?lot2;3.000lei?lot3; GBE 10% (IMM5%) din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere in concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie insotita de Agrementul tehnic, eliberate de AFER pentru operatorul economic, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane ? AFER si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, pentru lucrarile supuse achizitiei sau echivalentul din tara ofertantului; Declaratie privind prelungirea valabilitatii autorizatiei si agrementului tehnic AFER; Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat siCertificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010); Bilanturile contabile pe anii 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei), insotita de contract sau proces verbal de receptie si de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea acordului cadru, al responsabilului tehnic cu executia; Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii;Certificare ISO 14001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de timp, in care se intervine pentru executia lucrarilor de reparatii
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712/1/ 332 /2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2012 11:00
Locul: Sediul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati, Str. Domneasca nr. 51, corp A, et. 1, sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Tertul sustinator trebuie sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 180 si art 181 lit. a), c1) si d) cf art 186 si art 190 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, publicata in Monitorul Oficial nr 872 din 9 decembrie 2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. 0236 / 461236, Fax: 0236 / 461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 13:49