Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente carosabil, conducta apa, si iluminat stradal incinta pentru punctul de lucru AIBB-AV


Anunt de intentie (utilitati) numarul 20266/16.07.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Georgescu, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatii curente carosabil, conducta apa, si iluminat stradal incinta pentru punctul de lucru AIBB-AV
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii curente carosabil, conducta apa, si iluminat stradal incinta pentru punctul de lucru AIBB-AV
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 574, 326RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara tva;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 de zile de la primirea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer