Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente covoare asfaltice strazi alei, trotuare si parcari in 10 cartiere


Anunt de participare numarul 41420/16.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.primariacraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii curente covoare asfaltice strazi alei, trotuare si parcari in 10 cartiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi municipiul Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii curente covoare asfaltice strazi alei, trotuare si parcari in 10 cartiere si anume: Craiovita Noua, Brazda lui Novac, Rovine, Piata Garii, Lapus, Nicolae Titulescu, Calea Bucuresti, 1 Mai, Valea Rosie-Sarari, si George Enescu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:86010 mp - covor asfaltic carosabil 5 cm, 19000 mp - covor asfaltic trotuar 3 cm, 1000 mc - fundatie balast;
Lot 2:61730 mp - covor asfaltic carosabil 6 + 4 cm, 35311 mp - covor asfaltic trotuar 3 cm, 14596 ml - inlocuit borduri;
Lot 3:4935 mp - covor asfaltic carosabil 6 + 4 cm, 910 mp - covor asfaltic carosabil 5 cm, 13000 mp - covor asfaltic carosabil 4 cm, 7465 mp - covor asfaltic trotuar 3 cm, 2710 ml -inlocuit borduri;
Lot 4:1080 mp - covor asfaltic carosabil 6 + 4 cm, 5096 mp - covor asfaltic carosabil 5 cm, 37719 mp - covor asfaltic carosabil 4 cm, 21018 mp - covor asfaltic trotuar 3 cm, 5330 ml -inlocuit borduri;
Lot 5:22781 mp - covor asfaltic carosabil 6 + 4 cm, 6220 mp - covor asfaltic carosabil 5 cm, 13725 mp - covor asfaltic carosabil 4 cm, 26193 mp - covor asfaltic trotuar 3 cm, 8792 ml -inlocuit borduri;
Valoarea estimata fara TVA: 27, 059, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 - 61600 lei, Lot 2 - 72100 lei, Lot 3 - 15500 lei, Lot 4 - 32100 lei, Lot 5 - 46200, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - Trezoreria Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 , declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, informatii generale, declararea ciferei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2006, 2005)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri pe anii 2007, 2006, 2005, solicitata este de: Lot 1 - 18479000 lei , Lot 2 - 21628750 lei, Lot 3 - 4645750 lei, Lot 4 - 9629750 lei, Lot 5 - 13834100 lei, lichiditate generala =100%; solvabilitate patrimoniala = 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada de executie a lucrarilor , modul de indeplinire obligatiilor. ISO 9001 sau echivalent -pentru executant, informatii privind protectia muncii. Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, resp. Lot 1 - 1847900lei , Lot 2 - 2162880 lei, Lot 3 - 464580 lei, Lot 4 - 962975 lei, Lot 5 - 1383410 lei, Ofertantul va face dovada ca detine (in proprietate sau cu chirie) utilajele prevazute in Documentatia de atribuire Lista consumurilor cu ore de functionare a utilajelor de constructii (Formular C8). 4. Ofertantul va face dovada ca detine personal angajat conform Documentatiei de atribuire - Lista consumurilor cu mana de lucru (Formular C7).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru experienta similara este de: Lot 1 - 1847900 lei , Lot 2 - 2162880 lei, Lot 3 - 464580 lei, Lot 4 - 962975 lei, Lot 5 - 1383410 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: 0251/415907. Costul documentatieipe unlot este de 200 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, strada A. I. Cuza nr. 7, Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Primaria municipiului Craiova, consilier juridic Steluta Nuta
Adresa postala: Strada A. I. Cuza nr. 1, cam. 112, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/415907, Fax: 0251/415907
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2008 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer