Licitatie Publica - Reparatii curente la instalatia CED de pe raza Sectiei CT1 Constanta in statia Palas PC2
Anunt de participare (utilitati) numarul 128766/22.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Belu, Tel. 0241/617402, Email: [email protected], Fax: 0241/617402, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii curente la instalatia CED de pe raza Sectiei CT1 Constanta in statia Palas PC2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: raza Sectiei CT1 Constanta: statia Palas PC2
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari care trebuie executate: demontarea partiala a pieselor si subansamblelor componente ale instalatiilor in scopul repararii, reconditionarii sau inlocuirii(picheti si distribuitori sparti sau cu capace deteriorate, inductori de cale deteriorati, cablaje de semnal deteriorate), inlocuirea cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta, inlocuirea pichetilor mufa cu mufe termocontractabile, verificarea functionarii tuturor subansamblelor, protectia anticoroziva a inst. ext. si int., reinscriptionarea instalatiei interioare, conform cerintelor cuprinse in caietul de sarcini si a listelor de cantitati de lucrari, anexe acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari care trebuie executate: demontarea partiala a pieselor si subansamblelor componente ale instalatiilor in scopul repararii, reconditionarii sau inlocuirii(picheti si distribuitori sparti sau cu capace deteriorate, inductori de cale deteriorati, cablaje de semnal deteriorate), inlocuirea cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta, inlocuirea pichetilor mufa cu mufe termocontractabile, verificarea functionarii tuturor subansamblelor, protectia anticoroziva a inst. ext. si int., reinscriptionarea instalatiei interioare, conform cerintelor cuprinse in caietul de sarcini si a listelor de cantitati de lucrari, anexe acestuia publicate cu prezentul anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 109, 784.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2.196 lei ( IMM 50%). Garantia de buna executie 5% ( IMM 5% ) din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii CNCF"CFR"SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere in concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) - cifra de afaceri solicitata-minim 219.569 lei; Bilanturi contabile pentru anii 2009, 2010 vizate si inregistrate; Angajament sustinator, daca este cazul In situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de recomandari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si finale(acolo unde este cazul) - pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima - executarea, in ultimii 5 ani, a unui sau maxim trei contracte a/ale carui/caror valoare/valori cumulata/cumulate sa fie de minim 109.784 lei; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii trei ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile cu executia lucrarii, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001 pentru domeniul de natura lucrarilor supuse achizitiei. In situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009, Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic eliberate de AFER pentru lucrari de reparatii capitale sau curente la instalatii CED sau lucrari de constructii montaj la instalatii CED, valabile la data de deschiderii ofertelor; Declaratie angajament privind prelungirea valab. autorizatiei si/sau agrementului AFER in situatia in care acestea expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10/4/674/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 13:00
Locul: Sediul SRCF Constanta, Constanta, Aleea Albastrelelor nr. 10, etaj 3, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei RCF Constanta
Adresa postala: Aleea Albastrelelor, nr. 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Tel. 0241/589840, Fax: 0241/587240, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 14:21