Licitatie Publica - ?Reparatii curente la instalatiile SCB: CED Harman, Voila, Ucea si pe distanta BLA Brasov-Harman, BLA Bartolomeu-Ghimbav?
Anunt de participare (utilitati) numarul 119672/19.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 , camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Laurian Oprescu, Tel. 0268410709, Email: [email protected], Fax: 0268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Reparatii curente la instalatiile SCB: CED Harman, Voila, Ucea si pe distanta BLA Brasov-Harman, BLA Bartolomeu-Ghimbav?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: statiile de cale ferata Harman, Voila, Ucea si liniile curente intre statiile de cale ferata Brasov-Harman si Bartolomeu-Ghimbav. Obiectivul poate fi vizitat de ofertanti pana la data depunerii ofertelor.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
repararea si inlocuirea pieselor componente si subansamblelor uzate la instalatiile de centralizare si telecomanda si a cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
repararea si inlocuirea pieselor componente si subansamblelor uzate la instalatiile de centralizare si telecomanda si a cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta.
Valoarea estimata fara TVA: 322, 534.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 6.450, 68 lei cf.art.86 HG 925/2006 prin vir. bancar cont RO92BPOS08002606941ROL01 Banc Post sau instr.garantare in original, ordin de plata/fila CEC sau lichiditati la caserie, IMM reduc. 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, 180 si art.691 OG34/2006, Certificat de part. la licitatie cu oferta independenta conf ord. 314/2010, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la stat, inclusiv cele locale si contributia pt. asig. sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatiile de Furnizor Feroviar vizate la zi?? insotite deAgrementele Tehnice Feroviare eliberate de AFER pentru lucrari de constructii-montaj si reparatii la instalatiile SCB , valabile la data deschiderii ofertelor , Declaratie pe proprie raspundere ca materialele utilizate sunt agrementate AFER, Angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar /agrement tehnic pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora din proprie initiativa, documenteIMM daca este cazul,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2009si 31.12.2010vizate si inregistrate de organele competente, cifra anuala medie de afaceri in ultimii3 ani de minim 322.535 lei, fisa de informatii generale(Formularul B3), daca beneficiaza de prevederile art.186 OUG 34/2006 va prezenta angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conf. Cu art.111 din HG 925/2006, completat cu HG 834/2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari dinultimii 5 ani (cu valori, perioade de livrare, beneficiari, ), experienta similara: prezentarea din cadrul listei sus mentionate a unuia sau mai multe contracte executate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect gama lucrarilor supuse prezentei achizitii(lucrari de reparatii curente la instalatiile SCB) si care au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 161.267 leiLista trebuie sa fie insotita de o copie a contractelor ce sustin exp. similara si certificari (Recomandari) din partea beneficiarilor acestora, , Declaratie de personal cu efective medii ale personalului angajat si de conduceredin ultimii 3 ani din care sa rezulte: studii, pregatire profesionala, calificarea pers. de conducere, a pers. responsabile cu executia lucrarilor, personalul tehnic de specialitate si asig calitatii . Se vor anexa CV personalului de conducere si pt personalul responsabil cu indeplinirea contractului .Declaratie privind dotariletehnice, utilaje laboratoare, Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 10:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici care doresc sa particpe la procedura vor transmite o scrisoare de interes cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact Cu cel putin 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, 256^2 din OUG34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 12:08