Licitatie Publica - Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza sectiei CT3 Adjud: CED Sihlea, Gugesti, Cotesti, Focsani, Putna Seaca, Marasesti, Padureni Putna si Pufesti
Anunt de participare (utilitati) numarul 99812/10.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Silvica Mihalache, Tel. 0236/461236, Email: [email protected], Fax: 0236/461236, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii curente la instalatiile SCB de pe razasectiei CT3 Adjud: CED Sihlea, Gugesti, Cotesti, Focsani, Putna Seaca, Marasesti, Padureni Putna si Pufesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza de activitate a SRCF Galati, sectia CT3 Adjud
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in verificarea ?eplinirii conditiilor tehnice minime, demontarea partiala a pieselor si subansamblelor componente ale instalatiilor cu uzura frecventa, ?aturarea jocurilor care depasesc limitele admise, repararea, reconditionarea sau ?ocuirea celor nereparabile, ?ocuirea/repararea cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta, vopsirea instalatiei conform „Instructiei pentru ?retinerea tehnica si repararea instalatiilor de semnalizare, centralizare si bloc nr. 351".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii curente la instalatiile SCB de pe razasectiei CT3 Adjud: CED Sihlea, Gugesti, Cotesti, Focsani, Putna Seaca, Marasesti, Padureni Putna si Pufesti
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000 lei (IMM 50%). Garantia de buna executie este 10% (IMM 5%)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate privind ?eplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale, certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile 30 de zile de la data emiterii, declaratie privind calitatea de participant la procedura; acord de asociere, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; bilanturile contabile pe anii 2008 si 2009 vizate si ?egistrate;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate ?ultimii 5 ani, insotite de recomandari;experienta similara: ?ultimii 5 ani a ?eplinit si finalizat cel mult trei contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare dec?650.000 lei; autorizatie de furnizor feroviar si agrement eliberate de AFER pentru executia lucrarilor de reparatii curente la instalatiile S.C.B. (clasa de risc 1A), valabile la data deschiderii ofertelor; declaratie pe proprie raspundere ca materialele utilizate sunt agrementate AFER conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000; declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului; La declaratie se vor anexa CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru ?eplinirea contractului de achizitie publica; certificare ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001, sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii, protectiei mediului, respectiv managementul sanatatii si securitatii muncii. Se vor prezenta autorizatiile AFER sau echivalentul din tara contractorului pentru personalul de executie. ? situatia ?care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, ?conformitate cu art. 111 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
702/1/437/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2010 11:00
Locul: Sediul SRCF Galati, str. Domneasca, nr. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3198183
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta ?considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. 0236/461236, Fax: 0236/461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 14:57