Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza de activitate a Sectiei CT1 Brasov "? Lot 1, "Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza de activitate a Sectiei CT3 Alba Iulia" ? Lot 2 ,"Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza de activitat


Anunt de participare (utilitati) numarul 137234/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, camerele P19-P20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza de activitate a Sectiei CT1 Brasov "? Lot 1, "Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza de activitate a Sectiei CT3 Alba Iulia" ? Lot 2 , "Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza de activitate a Sectiei CT4 Tg. MS" ?Lot 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Suc?CREIR CF? Brasov, in statiile CEDsi liniile curente de pe raza de activitate a Sectiei CT1 Brasov (lot 1), a Sectiei CT3 Alba Iulia(lot 2) si a Sectiei CT4 Tg. Mures(lot 3).
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor efectua lucrari de reparatii curente la instalatiile SCB in statiile CEDsi liniile curente de pe raza de activitate a Sectiei CT1 Brasov, a Sectiei CT3 Alba Iulia si a Sectiei CT4 Tg. Mures, pentru asigurarea unei functionari normate si neintrerupte in conditii de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare, toate lucrarile prevazute a fi executate fiind prezentate detaliat in caietele de sarcini si memoriile tehnice atasate separat in SEAP in fisiere distincte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea imbunatatirii cond. de functionare si de siguranta circulatiei, pe raza sectiilor CT1 BV, CT3 Alba Iulia si CT4 Tg MS la instal. CED si instal.BLA, este nevoie a se face lucrari de reparatii curente.Lucrarile de reparatii curente la instal SCB sunt impuse de necesitatea inlaturarii uzurilor fizice si a deteriorarilor aparute in functionarea acestora, in scopul asigurarii unei functionari normale si neintrerupte, in cond. de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare.In cadrul acestor lucrari se vor efectua repararea, inlocuirea pieselor componente si a subansamblurilor uzate la instal de centralizare si telecomanda, inlaturarea jocurilor care depasesc limitele admise, repararea, reconditionarea sau inlocuirea celor nereparabile si se va interveni la cablurile SCB cu rezistenta de izolatie scazuta prin inlocuirea lor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 582, 881.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
137 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP prin virament bancar sau instrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, in original, 11198, 70 lei lot 1, 9259, 08 lei lot 2, 11199, 84 lei lot 3 si ptcel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertarii mai multor loturi, ofertantiiprezenta cate un doc aferent GP pt fiecare lot la care participa cu ofertain parte.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata GP se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in cont AC(CNCF « CFR » SA prin Suc« CREIR CF »BV CUI15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost BV sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori soc asigurari, in original, sau OP/fila CEC. IMM 50%.AC are dreptul de a retine GP in cond art.87, alin(1) HG 925/2006.Daca ofertantul depune o contestatie la procedura la CNSC, iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP, cf.art.278^1 OUG nr.34/2006, 4339, 93 lei lot 1, 4242, 95 lei lot 2 si4339, 99 lei lot 3Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, ambele cu modificarile si completarile ulterioare. GBE 5% din pret contract, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constit printr instrum garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc asigurari.GBE trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata GBE se va exec conditionat sau neconditionat.Daca partile convin, GBE se poate const si prin ret succesive din plata cuvenita pt sit de plata lunare pe per derulare contract. Contractant are oblig de a deschide la Trez Stat un cont de disponibil distinct la dispoz AC.Suma init care se depune de contractant in contul de disponib deschis min 0, 5 % din pret contract.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE seconstit in per valab oferta si nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, cf art.91 HG nr.925/2006.AC restituie GBE cf art.92, alin(4) HG.nr.925/2006 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, poz.2.C.1.5.1.1, poz.2.C.1.5.1.2 si poz.2.C.1.5.1.3din P.A.A.P. pe anul 2012 al CN CF ?CFR? SAnr.9/3/732/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Pentru tertul sustinator, declaratia de mai sus se va completa doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) )- completare Formular 12B din « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator)
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
-Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/2010- Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-(ofertant, asociat).
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasov, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectivurmatorii: Pintea Ioan, Nasulea Mariana, Mita Adrian, Garaoiu Liliana, Zetu Tatiana, Dospinescu Daniela, Ilas Florin, Caluta Vasile, Dragomir Isabelle, Neagota Corina, Mita Adriana.NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c)Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2.AC are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;
3.AC are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
4.AC va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.AC va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
-Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.(cand este cazul).Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
??Fisa de parteneriat?;
??Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
-Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER pentru lucrari de constructii montaj sireparatii lainstalatii SCB (clasa de risc 1A).Op ec asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila
-Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar-Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.Angajamentul se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formular B3 din « Modele de formulare » semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarilor..Daca pt 2011, exista op ec care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a executiei lucrarii de min 840000 lei lot 1, min 695000 lei lot 2 si min 840000 lei lot 3.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2009:1 euro=4, 2373 lei;an 2010:4, 2099 lei;An 2011:4, 2379 lei;
bilanturile contabile pe 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile.
daca ofertantul isi demonstreaza sit ec si financ invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele financiare invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006 , fapt pt care va prezenta Formularul 12A, Formular 12B-cerinte a), c), d)si Formularul 12C bis.Atunci cand un grup de op ec depune oferta comuna, sit ec si financ se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca ofertantul isi demonstr capacit tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, ofertantul are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehnice invocate.
Pers ce asigura sustinerea tehnica si/sau profes nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura cf art. 180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formularul 12B-cerintele a), c), dsi Formular 12C bis.
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontract si datele de recunoastere ale subcontractant propusi.Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontract, Ac solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractanti nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contract, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala.
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pt demonstr exp similare se solicita ca cerinta min prezentarea in cadrul listei mai sus mentionate a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, executate in ultimii 5 ani, care au avut ca ob lucr similare cu cea supusa achizitiei si a caror valoare cumulata sa fie min 420000 lei lot1, 345000 lei lot2, 420000 lei lot3.Lista va fi insotita de copii ale unor inform relevante pentru toate contracteleprin care se confirma exec unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei (pag ref la partile contractante, obiect, durata, pret contract si pag finala cu semnaturi), pt acestea atasandu-se sirecomandari/certificari de buna executie din partea beneficiari.Pt exp simil, conversia valorilor la cursul lei/euro: an 2007:1 euro = 3, 3373 lei;An 2008:3, 6827 lei;An 2009:4, 2373 lei;An 2010:4, 2099 lei;An 2011:4, 2379 lei
recomandari/certificari de buna executie ale tuturor beneficiarilor contractelor care sustin exp simil.Se solicita ca in recomandari sa se specifice modul de indepl al oblig contractuale si daca pe parcursul lucrarilor au fost inregistrate neconformitati.
Recomandarile/Certificarile de buna executie vor fi confirmate prin prezentarea unor inform relevante din contractele care sustin experienta similara .
Declaratie care contine inform referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers de conducere si ale pers responsabile pentru executialucrarilor.Pt exec lucrarii se va asigura un responsabil tehnic cu executia(RTE).Ptpers de conducere se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele, iarpentruRTE se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, autorizatii, certificat de atestare tehnico-profesionala si copie dupa legitimatiain termenul de valabilitate al vizei periodice.
Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Certificat de conformitate a implementarii sistem calitate cf ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme acreditate, pt activ specifica obiect contract.Ofertantul poate prezenta si certif echivalente emise de organisme stabilite in alte state UE care atesta implementarea acestui sistem.Certif trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pt partea lor de implicare. Daca ofertantul nu detine certificat de conform a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigu unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si partonii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.-deoarececriteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?pretul cel mai scazut?, motiv pentru care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit CEL MAI MIC PRET o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.- pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.-caietele de sarcini(3 buc) si memoriile tehnice(3 buc), modelul de contract si formularele aferente prezentei fise de date sunt atasate separat in SEAP in fisiere distincte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf.art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Suc « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer