Licitatie Publica - Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza Sectiei CT2 Dej - Instalatiile BLA de pe intervalele interstatii: Dej Triaj-Reteag, Iclod-Gherla, Beclean-Mogoseni si Feldru-Ilva Mica
Anunt de participare (utilitati) numarul 102560/21.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu, nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel. 0264/598869, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza Sectiei CT2 Dej - Instalatiile BLA de pe intervalele interstatii: Dej Triaj-Reteag, Iclod-Gherla, Beclean-Mogoseni si Feldru-Ilva Mica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: intervalele interstatiilor: Dej Triaj-Reteag, Iclod-Gherla, Beclean-Mogoseni si Feldru-Ilva Mica
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza Sectiei CT2 Dej - Instalatiile BLA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatiile SCB de pe raza Sectiei CT2 Dej - Instalatiile BLA
Valoarea estimata fara TVA: 307, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 5000 lei, pentru IMM se reduce valoarea cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala-eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare emis de ONRC, certificat constatator emis de ONRC, documente de IMM, daca este cazul, toate conform cerintelor din documentatia de atribuire, certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat, certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, conform cerintelor din documentatia de atribuire, Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic pentru lucrari de constructii montaj, reparatii si intretinere la instalatiile SCB.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile contabile pe anii 2008 si 2009 vizate si inregistrate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, demonstrarea experientei similare cu cel putin un contract in val. de min. 307470 lei, recomandari, declaratie privind efectivele de personal, CV-uri in original, informatii privind subcontractarea, certificat de calitate SR EN ISO 9001-2001, certificat de protectia mediului SR EN ISO 14001, certificat de atestare a standardelor de protectia muncii OH SAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 12:00
Locul: Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu, nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400113, Romania, Email: [email protected], Fax: 0264593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Regionalei CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. 0264430468, Email: [email protected], Fax: 0264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 11:43