Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza sectiei CT4 Tg. Jiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 98981/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Craiova, Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel.0351/403282, Email: [email protected], Fax: 0351/403282, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii curente la instalatiile SCB de pe raza sectiei CT4 Tg. Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Instalatiile SCB de pe raza Sectiei CT4 Targu Jiu, Sucursala Regionala CF Craiova.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul acestor lucrari se va interveni la cablurile SCB cu rezistenta de izolatie scazuta pentru inlocuirea lor, la refacerea tronsoanelor de cabluri, la inlocuirea unor piese uzate din instalatia SCB , verificarea functionarii tuturor subansamblelor, etc. Se vor avea in vedere prevederile caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 898, 999RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15.000 lei; Garantia de buna executie: 5%; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice.
Acord de asociere , daca este cazul
Certificat de inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului
Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru a verifica capacitatea ofertantului de a sustine financiarindeplinirea si finalizarea contractului
Ofertantulva demonstra cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a executiei lucrariiin valoare de minim 1.500.000 lei.Ultimul bilant contabil vizat si inregistratde organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor executari de lucrari efectuate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii ( semnarii) si indeplinirii ( receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani cel putin a unui contract sau cumul de contracte (maxim 3 contracte) cu valoare egala sau mai marede :
¦ 898.999 lei /217.755 euro si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.
Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, specializarea acestora, inclusiv acordurile ( contractele)de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate si vor prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca sunt atestati/ autorizati pentru executia de lucrari in domeniul respectiv.
Declaratie care contine informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrementul tehnic, eliberate de AFERpentru lucrari de constructii montaj si reparatii la instalatiile SCB (clasa de risc1A) sau echivalentul din tara contractorului, sau daca acesta este o societate mixta, echivalentul din tara unuia dintre parteneri valabile la data deschiderii ofertelor
Ofertantul obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic / certificate de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in conformitate cu prevederile punctului IV.2.ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICAdin Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Fax: 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Buuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate formula contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Craiova
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0351/403282, Fax: 0351/403282
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer