Licitatie Publica - REPARATII CURENTE LA INSTITUTIILE DE INVATAMNAT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL BRASOV
Anunt de participare numarul 50411/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD, Tel.+40 268 472486, In atentia: GODRI ANNA MARIA, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CURENTE LA INSTITUTIILE DE INVATAMNAT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 12 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 17, 700, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CURENTE LA INSTITUTIILE DE INVATAMNAT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL BRASOV CONFORM CAIET SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII CURENTE LA APROXIMATIV 110 UNITATI DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR
Valoarea estimata fara TVA: 17, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
49620 RON , garantie de participare ; garantia de buna executie :5% din valoarea fara TVAa fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere , daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in art 181, dovezi privind plata impozitelor si taxelor locale si de stat , certificat de la ORC , certificat privind activitatea in ultimii 2 ani ( dovezi)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara , declaratii priv utilajele , personalul de specialitate , responsabil tehnic atestat cu executia RTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32709
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI SAU OP IN CONTUL RO 76TREZ 13124510220XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA BRASOV
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 11:00
Locul: SALA DE CONSILIU A PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV , ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI , OBSERVATORI UCVAP SI IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: stra STAVROPOLEOS NR 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR 5 , ,Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN Primaria Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/416550 int 149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 10:50