Licitatie Publica - REPARATII CURENTE LA PAVILIOANELE L1 SI L4 - DORMITOARE DIN CAZARMA 3529 CONSTANTA
Anunt de participare numarul 122491/01.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: ALINA CODREANU, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CURENTE LA PAVILIOANELE L1 SI L4 - DORMITOARE DIN CAZARMA 3529 CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: CAZARMA 3529 CONSTANTA, JUD. CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CURENTE LA PAVILIOANELE L1 SI L4 - DORMITOARE DIN CAZARMA 3529 CONSTANTA - CONSUMURILE CU MANA DE LUCRU SI CONSUMURILE DE ORE DE FUNCTIONARE A UTILAJELOR DE CONSTRUCTII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR.1 LA CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 50, 896.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.07.2011 pana la 30.08.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part. 1.017, 00 lei conform cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform Fisei de date cap. VI.6)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;2. Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate lucrari de constructii a cladirilor precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.3. Certificate constatatoare din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat inclusiv cele locale;4. Cazier fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are inscrise fapte de natura fiscala;5. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010;2. Date privind lichiditatea globala pe anii 2008, 2009 si 2010;3. Date privind solvabilitatea patrimoniala pe anii 2008, 2009 si 2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. de cel putin 90.000, 00 lei, reprezentand - 21.919, 14 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract a carui obiect a fost executia unor lucrari la invelitori ale acoperisurilor - formular B3;2. Sa dispuna de personal tehnic de specialitate: responsabil tehic cu executia si controlor de calitate;3.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;4.Respectarea standardelor minime privind sistemul de managemant de mediu;5.Respectarea standardelor minime privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.care sa aiba cel putin valoarea de 40.000, 00 lei fara TVA, respectiv 9.741, 84 euro.2. RTE autorizat de un organism abilitat - lucrari de constructii si CQ in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;3.Respecta asigurarea calitatii pentru lucrarile de constructii, certificate sau orice alte documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii; 4.respecta standardele de mediu pentru lucrarile de constructii, certificate sau orice alte documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului; 5.prezinta certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale, se accepta si orice alte documente care confirma cele prezentate mai sus
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
REPARATII CURENTE LA PAVILIOANELE L1 SI L4 - DORMITOARE DIN CAZARMA 3529 CONSTANTA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2011 10:00
Locul: Sediul U.M. 02542 Focsani, b-dul Bucuresti, nr. 1, Focsani, jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, reprezentanti ofertanti, eventual obs. CVAP VRANCEA.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro.Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamentul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor(nume, prenume si CNP); Ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op. ec. acordul privind vizitarea amplasamentului. Lucrarile sunt necesare si sunt cuprinse in Programul anual al achizitiilor publice pentru anul 2011 depasind pragul valoric al cumpararilor directe.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Strada Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani / Biroul juridic
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 14:41