Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente la reteaua de cabluri de pe raza sectiei CT1 Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 119547/18.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Punct(e) de contact:  Reghina Chit, Tel. 0264/598869, Email:  [email protected], Fax:  0264/598869, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii curente la reteaua de cabluri de pe raza sectiei CT1 Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza sectiei CT1 Cluj, in statiile: Campia Turzii, Cluj-Napoca si intervalele BLA Campia Turzii-Valea Florilor, Ciucea-Piatra Craiului, Suncuius-Vadu Crisului
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii curente la reteaua de cabluri de pe raza sectiei CT1 Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii curente la reteaua de cabluri de pe raza sectiei CT1 Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 188, 639RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3700 lei, Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala-eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69, certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare emis de ONRC, certificat constatator emis de ONRC, documente de IMM, daca este cazul, toate conform cerintelor din documentatia de atribuire, certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat, certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, conform cerintelor din documentatia de atribuire, Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic pentru lucrari de constructii montaj, reparatii si intretinere la instalatiile SCB.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil pe anul 2009, vizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului; Executantul trebuie sa faca dovada ca are personal autorizat(electromecanici SCB sau sef District SCB)
Declaratie referitoare la utilaje si echipamente tehnice, Lista princ. lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara . Pt. demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat minim un contract de lucrari similare in valoare de 180000 leifara TVA , Pentru contr. prez. la experienta similara se solicita recomandari -in originalISO 9001/2008; ISO14001/2005 ; OHSAS 18001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2011 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr.17, et. 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii societatilor ofertante, care vor prezenta o imputernicire in acest sens si copia CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si Caietul de sarcini se afla atasate la anuntul de participare la rubrica Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial Cluj
Adresa postala:  str. Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Algeria, Tel. 0264/596110, Email:  [email protected], Fax:  0264/504366
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractente pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic al Sucursalei Regionala CF Cluj
Adresa postala:  P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264/430468, Email:  [email protected], Fax:  0264/430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer