Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente la scoala cu clasele I-IV din loc. Surduc


Anunt de intentie numarul 7056/17.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COPACEL
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 176 A, Localitatea: Copacel, Cod postal: 417205, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN DACIN, Tel.0259.313.598, Email: [email protected], Fax: 0259.313.598, Adresa internet (URL): www.primariacopacel.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Primarie
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reparatii curente la scoalacu clasele I-IV din loc. Surduc
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Lucrari.
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Amenajare de grupuri sanitare in interior , introducere apa in cladire, reparatul portii de la intrare , vopsitorie interioara.
Valoarea estimata fara TVA: intre 30 si 50RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45332400-7 - Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 24.08.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 27.08.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 15.09.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini se va ridica de la sediul Primariei Copacel cu sediul in loc. Copacel nr.176/a TEL.FAX 0259/313598.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face pe etape pe masura prezentarii situatiilor de lucrari si a procesul verbal de receptie final.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.e-guvernare.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.e-guvernare.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.e-guvernare.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer