Licitatie Publica - Reparatii curente la Spitalul Sf. Spiridon din Braila
Anunt de participare numarul 85089/21.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Publice, cam 132, Tel.0239.619.600 int 249, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239.619.600, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239.619.600, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura generala, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii curente la Spitalul Sf. Spiridon din Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Sf. Spiridon Braila, str. Pietatii nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatiile curente la Spitalul Sf Spiridondin Braila, str. Pietatii nr. 1 cuprind lucrari de reparatii grupuri sanitare parter si etajul 2, reparatii invelitoare si desfiintarea luminatorului, conform Ccaietului de sarcini din prezenta documentatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Data fiind vechimea cladirii si starea actuala a grupurilor sanitare de la parter si etajul 2, sunt necesare lucrari de reparatii curente constand in : Demontarea usilor si ferestrelor deteriorate, confectionarea si montarea celor noi
Inlocuirea geamurilor sparteReplacarea cu faianta a peretilor unde au fost deteriorate
Arsul cu lampa de benzina a vopsitoriei vechi, desfacerea tencuielii unde este nevoie, retencuirea si gletuirea suprafetelor cu pregatirea acestora pentru zugravireRepararea tencuielilor in jurul tocurilor la usi si ferestre
Lustruirea pardoselii de mozaic si repararea acesteia unde este necesar
Amorsarea suprafetelor pregatite si zugravirea acestora
Inlocuirea tevilor deteriorateDemontarea lavoarelor, bateriilor, sifoanelor, spalatoarelor, closetelor, si a robinetelor sparte sau deteriorate
Inlocuirea lavoarelor, bateriilor, sifoanelor, spalatoarelor, closetelor, si a robinetelor sparte sau deteriorate
Demontarea si inlocuirea intrerupatoarelor si a corpurilor de iluminat defecte sau sparteReparatii la invelitoarea din tigla in campReparatii la invelitoarea din tabla in zona rosturilorDesfiintarea luminatorului si inlocuirea lui cu invelitoare tabla si plafon din rigips.
Valoarea estimata fara TVA: 167, 226.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 2000 RON Perioada valabilitate = 60 zile Garantia buna executie 10 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar eligibilit si privind neincadrarea in preved art 181 OUG 34/2006 Formular 12A si 12BCertificate plata obligatii buget general consolidat de stat eliberat de DGFP si obligatii buget local eliberat PrimariiCertificat constatator si inregistrare emis ORC Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Document edificator dovedire eligibilitate - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata buget stat si local Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita :
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fie mai mare de 300.000 lei.
Ultimul bilant contabil (la 31.12.2008), vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 3 ani - continand valori, perioade de lucrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeaza Formular nr. 12F.
Se solicita indeplinirea si finalizarea unui contract sau a doua contracte de lucrari similare a caror valoare insumata sa nu depaseasca suma de150000 lei.
Lucrarileinvocate de ofertant ca experienta similara trebuie sa fie de reparatii la cladiri si sa cuprinda toate categoriile de lucrari cuprinse in obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta fise distincte de experienta similara pentru contractul saufiecare din contractele invocate ca experienta similara, intocmite conformForm 4 care vor fi insotite de copia contractului, de recomandarea din partea beneficiarului respectiv, vizata de ISC precum si o copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. In cazul in care din motive de confidentialitate nu se pot prezenta copiile contractelor invocate la experienta similara, se vor prezentadoar fisele de experienta similara intocmite conform Form 4 insotite de recomandarea din partea beneficiarului respectiv, vizata de ISC precum si o copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Dotarea tehnica Form 12H Lista dotarilor si resurselor tehnice.
Se vor prezenta in copii legalizata documentele doveditoare pentru utilaje.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Conform cerintelor privind personalul din CS Informatii generale privind echipa profesionala pentru indeplinirea contractului Form 12I
Se vor prezenta C.V. perso conducere Form 5
Pentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa aiba angajati sau contracte de colaborare cu alpinisti utilitari atestati in domeniu prin cursuri de calificare. Se vor prezenta documentele doveditoare, in fotocopie, cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, cam 404, et IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavroleopos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 5 zile, pe cale administrativ-jurisdictionala, la C.N.S.C. sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 13:19