Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca etapa 2


Anunt de participare numarul 95460/08.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Magurean, Tel.0264/592588, In atentia: Adriana Magurean, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii curente la unele unitati de invatamant preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca etapa 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii curente la constructii si instalatii in corpurile de cladire ale unitatilor preuniversitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatii la 30 de unitati de invatamant conform documentatiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 843, 000 si 3, 703, 925RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este mentionata pentru fiecare lot. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind eligibilitatea 2.Decl.privind calitatea de participant 3. Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 modif(cazier judiciar) 4. Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 modif.. Decl.va fi insotita de Certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Toate certif.se vor prezenta in original sau copie legalizata 5. Certif.constatator emis de oficiul registrului comertului.Certif.de inregistrare de la Registrul comertului.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2008. demonstrarea capacitatii financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada privind accesul sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa(respctiv lucrarea pe lot in perioada specificat/lot). Pe langa documentele expuse anterior, operatorul mai poate prezenta: audit financiar emis de persoane autorizate, dar si alte documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. De asemenea, operatorul poate utiliza prevederile legale in privinta 'angajamentului ferm de sustinere financiara' din OUG 34/2006 modificata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani si recomandari 2.Declaratie privind dotarile 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 4.Informatii privind subcontractantii 5.Acordul de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia; se va prezenta CV al persoanelor responsabile cu executia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.(lucrari de constructii ). Ofertantul va asigura o echipa de minim 6 muncitori/pentru fiecare lot. In cazul in care participa pentru mai multe loturi, avand in vedere ca lucrarile se vor executa concomitent, se vor prezenta echipe de 6 muncitori distincte pentru fiecare lot.Pentru personalul implicat in derularea contractului se vor prezenta pentru angajatii rezidenti in alte localitati: fie contracte de colaborare/ antecontracte de inchiriere/ alte modalitati de cazare pentru acestia in Cluj-Napoca fie, in cazul in care sunt transportati zilnic la santier: dovada vehicolului pentru transport (microbus, autocar- leasing, talon de inmatriculare, contract de inchiriere/comodat, etc.); prezentarea de documente care sa certifice conformitatea sistemului propriu de management al societatii participante si executante a lucrarilor in raport cu standardul ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2010 12:00
Locul: str. Motilor nr. 3, Cluj-Napoca, Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se va descarca din formularul in WORD; liste cu cantitati de materiale(devize) sunt atasate in format PDF
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264 593865, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului ce se doreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor nr. 1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264596030, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer