Licitatie Publica - REPARATII CURENTE SEMNALE PREVESTITOARE LUMINOASE TIMISOARA SUD-LUGOJ-BUZIAS
Anunt de participare (utilitati) numarul 119660/19.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII CURENTE SEMNALE PREVESTITOARE LUMINOASE TIMISOARA SUD-LUGOJ-BUZIAS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia CF Timisoara Sud - Buzias - Lugoj
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru ca toate semnalele prevestitoare de la cele 4 statii de pe sectia de circulatie Timisoara Sud-Buzias-Lugoj sa functioneze in mod corespunzator, se preconizeaza functionarea acestora prin cabluri subterane.
Pentru pozarea cablurilor subterane se vor vor executa lucrari fara scoaterea din functie a instalatiilor existente, dupa cum urmeaza :
- saparea santurilor pentru cablu;
- executarea subtraversarilor pe sub linii CF sau drumuri;
- montarea cablurilor in santuri;
- mufarea cablurilor acolo unde este cazul;
- acoperirea cablurilor in sant cu nisip, banda semnalizare pentru cabluri si umplerea corespunzatoare cu pamant a santurilor;
- protejarea capetelor de cabluri pentru a nu se deteriora pana la legarea la aparatajul exterioir, cu dispozitivul aplicat de furnizor;
- protejarea cablurilor ce trec peste podete cu aparatoare metalice;
- montarea aparatajelor la locurile pichetate.
Pentru realizarea functionarii semnalelor prevestitoare luminoase pe circuitele de cabluri subterane, se vor scoate din functie instalatiile existente in intervalul liber de circulatie realizandu-se trecerea de pe circuitele TTR, conform schemelor de principiu si a fiselor de montare. In intervalul liber de circulatie se vor realiza lucrarile de iluminare electrica a felinarelor de la semafoarele de intrare/iesire, montarea prizelor de relee in aparatajul prevazut, introducerea capetelor de cabluri in semnale, dulapuri, picheti si legarea firelor la bornele regletelor prevazute in detaliile de executie a fiselor de montaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII CURENTE SEMNALE PREVESTITOARE LUMINOASE TIMISOARA SUD-LUGOJ-BUZIAS
Valoarea estimata fara TVA: 561, 410RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la lictatie :11.200 lei. Garantia de buna executie :5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34; declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG 34; certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulte ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local; , documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru constructii montaj, reparatii si intretinere instalatii SCB;certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001;Standarde de protectie a mediului: Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005;declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor ;declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;informatii generale; formularul 12G cu subcontractantii si specializarea acestora;prezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara se va demonstra prin prezentareaunui contract de lucrari similare executate in ultimii 5 ani in valoare de 560.000 de lei, continand, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare de la beneficiar. Observatii: toate certificatele, autorizatiile, agrementele, procesele verbale, recomandarile si documentele mentionate mai sus vor fi prezentate in original la solicitarea comisiei de evaluare, pentru confruntare cu documentele depuse in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/61/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 09:00
Locul: Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, 300166, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Regionala CF Timisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. 0256494158, Fax: 0256494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 11:07