Licitatie Publica - REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI
Anunt de participare numarul 101773/09.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia: Corina Mihaela Ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 042, 880RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza proiectarea lucrarilor de reparatii curente strazi si executia lucrarilor de reparatii curente si intretinere strazi din municipiul Ploiesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 042, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 300.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale pe raza carora societatea are sediul social, sediile secundare si toate punctele de lucru, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Certificat de atestare privind taxele datorate fondului de mediu; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare; Actul constitutiv/statut; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrarii supus ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului; Certificat de cazier judiciar pentru companie si pentru administratorul firmei sau persoana desemnate de catre actionari pentru conducerea executiva a acesteia eliberat de organele abilitate; Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 (pentru fiecare an exercitiul financiar trebuie sa fie pozitiv), vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; Scrisoare de bonitate din partea unei banci, emisa cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul sa ateste ca nu figureaza cu incidente de plata in ultimile 24 de luni; Fisa de informatii generale; Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea cifrei de afaceri globale medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 32.000.000 lei (fara TVA);
- Cerinta minima privind cash-flow: Se solicitaprezentarea unui angajament din partea unei banci, pentru lucrarile supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 2 luni, oricand in perioada derularii acordului-cadru, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 3.200.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Aceasta cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca suma mentionata mai sus va fi disponibila pe o perioada de maxim 2 luni, pentru asigurarea continuitatii lucrarilor. In acest caz, declaratia va fi insotita de extrasul de cont din care sa rezulte valoarea minima de 3.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri, copii de pe atestate / autorizatii / certificate / legitimatii specifice); Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect proiectare si executie de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru, cu o valoare de minim 16.000.000 lei (fara TVA).2) Necesar minim de personal specializat: Un Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?; Un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?; Un sef santier (persoana cu studii superioare de lunga durata profil CFDP); Un responsabil SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca); 20 asfaltatori; 20 muncitori necalificati.3) Dotare tehnica minima: statie de mixturi asfaltice cu capacitate de minim 120 t/h, amplasata la o distanta de maxim 100 km ? 1; repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului ? 3; cilindru compactor pentru asfalt ? 3; cilindru compactor pentru balastari ? 1; autogreder ? 1; freza de asfalt ? 2; autobasculanta ? 10.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 12:00
Locul: sediul Directiei Tehnic ? Investitii, str. Valeni, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email: [email protected], Fax: 0244/523265, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI - SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 15:45