Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 76334/28.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0244516699, int. 303, In atentia: Corina Mihaela Ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244/510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Ploiesti - Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: str. Valeni, nr. 32, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100047, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0244/516699, int. 303, In atentia: d-nei Corina Ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244/510736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea D, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CURENTE SI INTRETINERE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 880, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita executia lucrarilor de reparatii curente si intretinere strazi in municipiul Ploiesti, conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini si in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
45233300-2-Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 880, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 200.000 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor/ Autorizatie de functionare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate specific executarii contractului; Documente care atesta statutul de IMM(in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2008 si/sau31.12.2008, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Obligatii contractuale in desfasurare. In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 10.000.000 lei. In cazul depunerii unei oferte comune, indeplinirea acestei cerinte minime se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor;
- nivelul lichiditatii generale pe ultimul an financiar > 100% si nivelul solvabilitatii patrimoniale pe ultimul an financiar > 30%. In cazul depunerii unei oferte comune, cel putin un asociat trebuie sa dovedeasca indeplinirea acestor doua cerinte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani (Formular C3); Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular F); Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(CV-uri, copii dupa autorizatii/ legitimatii/certificate/atestari specifice); Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular E); Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardul SA8000 privind responsabilitatea sociala/echivalent.
In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
In cazul subcontractarii, se va prezenta Formularul D cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta acord/scrisoare preliminara de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract de executie lucrari similare finalizat in ultimii 5 ani, a carui valoare, fara TVA, sa fie egala sau mai mare decat 5.000.000 lei, insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;
- prezentarea Responsabilului Tehnic cu executia lucrarilor in domeniile II.1 si II.2 -drumuri (inclusiv copia legitimatiei pe care se poate citi valabilitatea acesteia);
- prezentarea Responsabilului cu Controlul Calitatii Lucrarilor atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii;
- prezentarea inginerului licentiat in Cai ferate, drumuri si poduri;
- dovada detinerii in proprietate sau in chirie a statiei de mixturi asfaltice (contract de vanzare-cumparare sau contract de inchiriere);
- sa detina utilaje specifice (repartizator de mixturi asfaltice);
- prezentarea avizului emis de Ministerul Mediului pentru functionarea statiei de mixturi asfaltice;
- prezentarea Certificatului de atestare interna pentru pentru statia de betoane si de mixturi asfaltice.In cazul depunerii unei oferte comune, indeplinirea acestor cerinte minime se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termenul de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, et. 3, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in mod direct, nerestrictionat si gratuit in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer