Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii echipamente energetice in ateliere specializate din gestiunea S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT-Centrul Inalta Tensiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 140813/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel. +40 0256405306, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, etaj 1, corp C, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel. +40 0241805308, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0372871085
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIEMUNTENIA S.A.
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache nr.41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 0241805308, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0372871085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii echipamente energetice in ateliere specializate din gestiunea S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT-Centrul Inalta Tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: in atelierele prestatorului si ininstalatiile energetice apartinand Centului Inalta Tensiune Banat respectiv Unitatile Operative Inalta Tensiune: Arad, Deva, Resita, Timisoara, Valea Jiului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 978, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 2 contracte subsecventein valoare estimata de 1989000 lei (fara TVA) fiecare. Frecventa de emitere: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii echipamente energetice in ateliere specializate din gestiunea Centrului Inalta Tensiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile care fac obiectul achizitiei sunt reparatii efectuate la aparate energetice din gestiunea Enel Distributie Banat-Centrul Inalta TensiuneValoarea maxima a Acordului-cadru: 3978000 lei(fara TVA) cuprinzand manopera 64000 ore-om si materialele incluse in reparatii conform Caiet de Sarcini, Anexa 1 ;
Valoarea minima a Acordului-cadru: 1978000 lei(fara TVA) cuprinzand manopera 32000 ore-om si materiale incluse in reparatiiconform Caiet de Sarcini, Anexa 1"ora-om" reprezinta unitatea de masura din Normele Deva utilizate la decontarea serviciilor de reparatii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 978, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: 50000lei(25000 lei ptr IMM);2.Perioada de valab.: cel putin eg.cu perioada de valab. a of., si curge de la term.lim.de dep.a of. 3. Mod de constit.: conf. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei contest. In conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualiz), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimate a AC -suma: 7758, 00lei(calculate conform litera b). Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulter. Curs leu-euro din data de 15.11.2012 este: 1 euro=4, 5379 lei; (contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA) A.Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din val.contr.subs fara TVA. B.Perioada ptr. care se constit. garant de buna exec. este durata contractului. Mod. de constit. a garant de buna exec.: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contract. a 0, 5% din val. ac. intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. HGR 925/2006 (actualiz. la data prezentei), art. 92, alin.(2).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. ;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3 Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Aprobare buget: Director General Enel Distributie Banat-Giuseppe Fanizzi-Director Retea Enel Distributie Banat-Afilon Moica-Director Adj.Juridic si Afaceri Corporatiste-Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Daniela Sarbu-Responsabili cu derularea contractului, Gabriel Ciucasu - Ing. Sef Centrul Inalta Tensiune Banat;Sef UOIT Arad-Cosmin Tutunaru;Sef UOIT Deva-Tudor Cernaianu;Sef UOIT Resita-Adrian Constantin;Sef UOIT Timisoara-Marius Hamat;Sef UOIT V. Jiului-Traian StefFormularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1
6) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Documentul trebuie sa fie emis cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii ofertelor.- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul de tipul celui mentionat mai sus, emis recent in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data de depunere a ofertelor.2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.- Atestat emis de A.N.R.E. privind reparatii si verificari instalatii energetice cu tensiunea nominala de 110 kV, respectiv A si E2;Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari/sevicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin: :3900000 lei fara TVA (1950000( lei fara TVA ? IMM-uri).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista care va cuprinde contracte de natura similara prestate in ultimii 3 ani Aceasta lista va cuprinde cel putin informatiiprin care se confirma prestarea de servicii similare in valoare de minim: 1989000 lei(fara TVA);
Decl.care contine inf.privind pers.tehnic de specialit., preg.prof.si pers.resp.direct de indepl.contr. pe durata Ac.-cadru, astfel: Personal tehnic: 1)Conducator tehnic-1 persoana, inginer in specialitatea energetica /electrotehnica/electromecanica, electrician autorizat gradul IVB (Ordin ANRE nr. 7/16.02.2005), grupa III NSSM (IPSSM-01/2007), cu o practica de cel putin 4 ani in executia sau expl. de retele electrice de 0, 4÷110 kV; 2)Responsabil de lucrare-1 persoana, inginer in specialitatea energetica /electrotehnica /electromecanica, grupa III NSSM (IPSSM-01/2007), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4÷110 kV; 3)Sef lucrare-1 persoana, cu studii medii in specialitatea electroenergetica /electrotehnica / electromecanica /instalatii, electrician autorizat gradul IVB (Ordin ANRE nr. 7/16.02.2005), grupa III NSSM (IPSSM-01/2007), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV;
4)Responsabil cu managementul calitatii-1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii.;5)Responsabil cu protectia si securitatea muncii, PSI si protectia mediului - persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea energetica/electrotehnica/electromecanica, grupa III NSSM (IPSSM-01/2007) - prin cumul de functii /prin contract;6)CV-ul persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte, scule, dispozitive, mijloace de protectie specifice prestarii serviciilor la inalta tensiune, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de prestare a serviciilor, pe intreaga durata de derulare a Acordului-cadru, astfel: 1)Spatii tehnologice/netehnologice (in proprietate/inchiriate): sediu social, sediu servicii functionale;laboratoare masurari/incercari electrice;magazii pentru unelte, scule, dispozitive si DMM-uri. 2) Utilaje (in proprietate/inchiriate): utilaje specifice cu care sa poata actiona la reparatii accidentale in statii, pe toata durata unei zile (24 ore) si in orice conditii meteo;macara sau motostivuitor; 3)Unelte, scule, dispozitive (in proprietate/inchiriate): truse de scule (electrician, mecanic), troliu, masini de bobinat, cuptor pentru uscat transformatoare, inclusiv transf.de 110/MT, instalatie cu cuptor pentru uscarea si impregn.bobinelor,
instalatie pentru sudura electrica si cu flacara oxiacetilenica, unelte portabile;4) Dispozitive de masurare (in proprietate/inchiriate): megohmmetre de 500÷ 5000 V, voltmetre de c.a. 0 ÷ 400 V, ampermetre de c.a. 0 ÷ 50 A, truse de curent, trusa pentru verificarea simultaneitatii inchiderii contactelor, aparat pentru incercarea cu tensiune marita, aparat de sudura electrica, aparat pentru masurarea rezistentei de contact, aparat pentru incercat ulei, punte de masurat rezistente, capacitati, inductante, micrometru exterior si interior, calibre de interstitii, sublere, rigle gradate;5)Mijloace de protectie, specifice pentru inalta tensiune si joasa tensiune, si anume: a) mijloace de protectie electroizolante: indicatoare de tensiune pentru 0, 4 kV, manusi electroizolante de JT, incaltaminte (cizme) electroizolanta de JT, scule cu manere electroizolante;b)mijloace de protectie pentru delimitarea materiala a zonei de lucru: bariere, franghii, benzi, panouri, indicatoare de securitate, etc,
c)mijloace de protectie impotriva efectelor actiunii arcului electric si a traumatismelor mecanice: casti de protectie a capului cu viziera de protectie a fetei, ochelari de protectie, costume de protectie din tesatura termorezistenta, etc.;
Informatii privind masurile de protectie a mediului aplicabile pe durata Acordului-cadru
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 12:30
Locul: sediul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, Bucuresti, B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca pe prim.loc se afla doi sau mai multi of cu ac.val.a prop.financ.aut.contr.va solic.of.o noua of.financ.in plic inchis. Noul clasam.se va realiza fct.de ac.of. in ordinea cresc.a of.Doc. de Atrib.este public.integr.in SEAP. Solicit.de clarif.se vor transm.la fax: 0372871085. Rasp. la solicit.de clarif.vor fi public.in SEAP. Daca nr.op.ec.care au indepl.crit.de calif.si select.si au prez.of. admisib.este mai mic decat nr indic.in prez.docum. autorit. contract. isi rezerva dreptul de a apl.OUG34/2006, actualiz. la data prez.art.1481*)lit.b)si va inch.Ac-cadru cu resp.op.ec.conf.of.financ.prez, in ord.cresc. a ac. Aut.Contr.la emit. unui subsecv.are oblig. de a se adresa prima data of.clasat pe prim.loc. In caz.in care ac com. imposib.de a rasp. in tot.cerint.contr. subs. (cantit. lucr./termen exec.), aut.contr. se va adr.of. clasat pe urmat. poz. Of. castig. se stab.numai dintre of. admisib si numai pe baza crit. de atrib.preciz in anunt. de particip.Of. admisib.sunt of.care nu sunt consid. inaccept.sau neconf.(HGR 925/2006, art.36, art.79). Aut.contr.are dreptul de a exclude din proc. ptr. atrib. Ac-cadru prin achiz.publ.orice of/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indepl./si-a indepl.in mod defectuos oblig. contr. fata de oricare dintre soc. din GRUPUL ENEL, din motive imputabile of. in cauza, fapt care a produs sau este de nat.sa prod.grave prejud.benef. ac. (OG 34/2006, art.181, lit.c1). In conf.cu HGR 925/2006, art.81, comisia de ev.are oblig. de a respinge of. inacceptab.si of. neconf.Of. intarz. dep. dupa data si ora lim.de dep. sau la o alta adr. decat cea stab in invit. de particip.vor fi resp. in cadr.sed.de deschid.;Of. nu au dreptul de a-si retr. of.in perioada de valab.a of.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers.vatamata poate sesiza CNSC in vederea anulariii actului/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunostinta despre un act al autorit.contr. consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE S.A.. Serv. Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0212065084, Fax: +40 0372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2012 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer