Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii echipamente hidraulice pentru subteran


Anunt de participare (utilitati) numarul 118594/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  MINA MOTRU: Strada Calea Severinului, nr.19, Motru, jud.Gorj, Localitatea:  Motru, Cod postal:  215200, Romania, Punct(e) de contact:  Bora Eugen, Tel. 0253410022;0374178110;0721034545, In atentia:  Departament Achizitii publice, Fax:  0253/410067, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii echipamente hidraulice pentru subteran
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii echipamente hidraulice pentru subteran: impingator hidraulic CMA 2TE, stalp hidraulic CMA 2TE, cilindru de colt CMA 2TE, unitate principala de pompare NP120, hidromotor DP510.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii echipamente hidraulice pentru subteranLOTUL NR.1impingator hidraulic CMA 2TE=60 buc;stalp hidraulic CMA 2TE=100 buc;cilindru de colt CMA 2TE=40 buc.LOTUL NR.2unitate principala de pompare NP120=4 buc;hidromotor DP510=4 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 191, 320RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire in conformitate cu prevederile art. 6, aliniatul (3) din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.particip.=3800 lei, pt.lot nr.1=2400 lei, pt.lot nr.2=1400 lei, Pentru IMM-uri se accepta 50% din valoarea garantiei de participare, gar.de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: surse proprii si modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propia raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006.-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta ? formularul 26, in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010.- Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 69 din OUG 34/2006 ? formularul 27.-Certificat constatator (emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei) si Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Se va completa Formularul 12 c, declaratia privind calitatea de participant la procedura-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -bilantul financiar-contabil curent vizat si inregistrat de organele competente-scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: pentru lotul nr.1=242640 lei, fara TVA, pentru lotul nr.2=140000 lei, fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: fisa de inf.gen.form.23, fise de inf. privind experienta similara form.20, of.va face dov.prestarii in ultimii 3 ani, a cel putin un contr.pt serv.de exec.sau de rep. echip.hidr.pt.subt.plafonul minim impus ca cerinta de calif.pt val.aferenta exp.sim.sa fie cel putin: pentru lotul nr.1 = 121000lei, fara TVA; pentru lotul nr. 2 = 70000lei, fara TVA, list.princip.serv.prest.]n ultimii 3 ani, form. 12E, cel putin o recomand.in orig.emis in 2011-form.24, cele din cadrul SNLO se vor prez.obligatoriu; res.tehnice-decl.cu dot.tehnice specifice ? formularul 12 H, resurse umane-inf.ref.la studiile, preg.prof.si calif.pers.de cond., precum si ale pers.resp.(tehnologii)pt.indep.contr.de serv.- pt.care se va prez.o lista cu numele si calif.prof.decl.ref.la ef.medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de cond.in ultimii 3 ani ? formularul 12 I, form.21, form.22; standard.de calit.ISO 90001/2000, SR EN 9001/2008 sau similar, standard.de mediu ISO 14001 sau similar, standard de sanat.si securit.in munca SR EN OHSAS 18001, sau o decl.pe propria rasp.privind resp.leg.in vigoare ref.la prot.muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 10:30
Locul: Mina Motru, str. Calea Severinului, nr. 19, Motru, jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment legislatie al Minei Motru
Adresa postala:  Str. Calea Severinului, nr. 19, Localitatea:  Motru, Cod postal:  215200, Romania, Tel. 0253410022, Fax:  0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer