Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii garduri, capele si rampe gunoi la Cimitirele: Metalurgiei, Pantelimon II, Damaroaia, Straulesti II, Bucurestii Noi, Tudor Vladimirescu, Sfanta Vineri, Iancu Nou si Crematoriul Vitan Barzesti.


Anunt de participare numarul 86841/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Iuliu Hatieganu, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Serv Achizitii Publice, Tel.636.35.71/30, 0729.880.263, In atentia: Constantin Vasile Sandulescu, Email: [email protected], Fax: 334.42.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica
Activitate (activitati)
Altele: Prestari SErvicii Funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii garduri, capele si rampe gunoi la Cimitirele: Metalurgiei, Pantelimon II, Damaroaia, Straulesti II, Bucurestii Noi, Tudor Vladimirescu, Sfanta Vineri, Iancu Nou si Crematoriul Vitan Barzesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reparatii garduri, capele si rampe gunoi la Cimitirele: Metalurgiei, Pantelimon II, Damaroaia, Straulesti II, Bucurestii Noi, Tudor Vladimirescu, Sfanta Vineri, Iancu Nou si Crematoriul Vitan Barzesti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii garduri, capele si rampe gunoi la Cimitirele: Metalurgiei, Pantelimon II, Damaroaia, Straulesti II, Bucurestii Noi, Tudor Vladimirescu, Sfanta Vineri, Iancu Nou si Crematoriul Vitan Barzesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262522-6 - Lucrari de zidarie (Rev.2)
45212361-4-Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - 335.630, 25 lei
Lotul 2 -98.714, 28 lei
Lotul 3 -38.235, 29 lei
Lotul 4 - 163.361, 34 lei
Lotul 5 - 776.772, 68 lei
Lotul 6 - 119.831, 93 lei
Lotul 7 -72.941, 17 lei
Lotul 8 - 101.932, 77 lei
Lotul 9-196.218, 48 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 587RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.10.2009 pana la 24.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lotul1-3300lei, lotul2-950lei, lotul3-380lei, lotul4-1600lei, lotul5-7750lei, lotul6-1190lei, lotul7-720lei, lotul8-1000lei, lotul9-1900lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare alocate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratie de eligibilitateb)declaratie privind neincadrarea prevazuta la Art.181 din OUG nr.34/2006c)certificat de inregistrared)certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generaleb)ultimul bilant contabil (31.12.2008) vizat si inregistrat de organele competentec)cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)minima de:
- lotul1-670.000 lei
- lotul2-190.000 lei
- lotul3-76.000 lei
- lotul4-326.000 lei
- lotul5- 1.552.000 lei
- lotul6-238.000 lei
- lotul7-144.000 lei
- lotul8-202.000 lei
- lotul9-392.000 lei
Pentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi cerintele privind , ,cifra medie de afaceri" se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care se depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa privind experienta similara
b)Recomandare
c)Lista principalelor lucrari pe ultimii 3 ani
d)Prezentarea unui contract in copie al carui obiect sa fie similar obiectul prezentului contract in valoare de minim;
- lotul1 -335.000 lei
- lotul2-95.000 lei
- lotul3-38.000 lei
- lotul4-163.000 lei
- lotul5-776.000 lei
- lotul6-119.000 lei
- lotul7-72.000 lei
- lotul8-101.000 lei
- lotul9-196.000 lei
Pentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi, cerintele privind , ,experienta similara" se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care vor depune oferta.
e)Informatii privind dotarile cu utilajef)Informatii privind dotarile cu personal, un numar minim de 15 angajati la data de 31.12.2008.
g)Lista personalului responsabil , ,cheie" care sa contina:
-coordonator-inginer constructor
-responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile si industriale
-responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarire comunala
-responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) angajat cu contract de munca
-un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 11:00
Locul: Sediul ACCU din strada Iuliu Hatieganu Nr. 1, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor sa aiba imputernicire BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei Nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 02024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile in baza Art.256(2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Administartiv
Adresa postala: str. Iuliu Hatieganu Nr.1, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.021/636 35 71, Fax: 021/334 42 54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer