Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA GRADINITA FACAENI, JUDETUL IALOMITA


Anunt de participare numarul 29762/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FACAENI
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Facaeni, Cod postal: 927110, Romania, Punct(e) de contact: NUTI ROSU, Tel.0243313330, Email: [email protected], Fax: 0243313330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA GRADINITA FACAENI, JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: GRADINITA FACAENI
COMUNA FACAENI
JUDETUL IALOMITA
COD 927110
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTUL NR. 1 - AN 2007- 212000 RON FARA TVA; CONTRACTUL NR. 2 - AN 2008- 288000 FARA TVA; CONTRACT NR. 3 - AN 2009- 137000 FARA TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL CONSTA IN REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A GRADINITEI FACAENI CU EXECUTAREA IN PLUS ALUCRARILOR LA INSTALATIILE ELECTRICE, CONSTRUIREA UNEI CENTRALE TERMICE SI A UTILITATILOR NECESARE FUNCTIONARII GRADINITEI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA GRADINITA FACAENI
CONSTRUIRE CENTRALA TERMICA
CONSTRUIRE UTILITATI
INSTALATII ELECTRICE
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 15.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 14000 RON ( PENTRU IMM-URI 50%)GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI FONDURI DIN SUME AFLATE LA DISPOZITIA GUVERNULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUALA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE ART. 181, DIN OUG NR. 34/2006, DECLARATIE ELIGIBILITATE, DOCUMENTE INREGISTRARE PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA, DACA ESTE CAZUL ATESTARE SAU APARTENETA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE DIN TARA DIN CARE OFERTANTUL/CANDIDATUL ESTE STABILIT, EXPERIENTA SIMILARA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII BANCARE CORESPUNZATOARE SAU, DUPA CAZ DOVEZI PRIVIND ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
BILANT CONTABIL, DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, LICHIDITATE GENERALA, SOLVABILITATE PATRIMONIALA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATEA TEHNICA SAU PROFESIONALA SE APRECIAZA IN FUNCTIE DE EXPERIENTA, APTITUDINI, EFICIENTA SI EFICACITATEA OFERTANTULUI/CANDIDATULUI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LISTA LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, INFOEMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE SI DE XECUTIE, DECLARATII REFERRITOARE LA UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE TEHNICE DE CARE POATE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA DOCUMENTATIEI PRIVIND OFERTA SE VA ACHITA IN NUMERAR LA CASERIA UNITATII IN MOMENTUL RIDICARII DOCUMENTATIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer