Licitatie Publica - Reparatii hidroizolatie acoperis cladire birouri -Revizia Vagoane Galati
Anunt de participare (utilitati) numarul 104420/21.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Galati, Str.Domneasca nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, In atentia: Manghiuc Liliana, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Art.8 lit.d) din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii hidroizolatie acoperis cladire birouri -Revizia Vagoane Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Revizia Vagoane Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii hidroizolatie acoperis cladire birouri -Revizia Vagoane Galati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Proiectului Tehnic nr 1200-104/2010 atasat documentatiei
Valoarea estimata fara TVA: 57, 073.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 1100 lei.garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte fonduri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in situatiile prev.la art.181, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2009, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip. lucrariexecut. in ultimii 5 ani, insotita de cel putin o certificare de buna executie ptr.lucrar. importante.Certif.vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrar. si preciz.daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Acestea se vor prezenta, in original si vor fiemise cu cel mult 30 zile inainte de data desfasurarii procedurii de achizitie., decl priv. efectiv. medii ale personalului in ultimii 3 ani, decl. privind utilaj, instalat.echipamentele tehn. de care dispune operat.ec., Decl.ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligat.cond. de munca, protectia muncii, protectia mediului.Decl.privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti (daca este cazul).Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar pentru execut.lucrarilor de reparatii in spatii si cladiri CFR, in copie, documente eliberate, vizate de AFER Bucuresti, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei.Nedetinerea Autorizatiei de furnizor feroviar si a Agrementului tehnic feroviar, in conformitate cu solicitarile de mai sus, duce la descalificarea ofertantului.Standarde de asigurare a calitati pentru lucrari de constructii : ISO 9001/2001; ISO 14001/2004; OHSAS18001/2007 sau echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor si pe perioada de valabilitate a ofertei.Nedetinerea certificatelor ISO 9001/2001, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2007 sau echivalentelor, in conformitate cu solicitarile de mai sus, duce la descalificarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC 17/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 11:00
Locul: SEDIU RTFC GALATI, STR.DOMNEASCA NR.51 camera 83
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro Observatie: "SNTFC CFR CALATORI SA "nu incheie/atribuie acord cadru/contract(lucrari, furnizare, servicii)aferente infrastructurii de transport de interes national .ofertele se depun la RTFC Galati, Str.Domneasca nr.51, camera 77, pana la ora 10, 00-06.08.2010.Plata catre executant se va efectua in termen de 90 de zile de la data efectuarii receptiei lucrarilor partiale sau la terminarea lucrarii, pe baza facturii emise de executant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Stavropolios nr.6, sector 3 , Localitatea: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Galati
Adresa postala: str.Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania, Tel. 0236/460469, Email: [email protected], Fax: 0236/460469
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RTFC Galati Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domneasca nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. 0236/415985, Fax: 0236/415985
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 11:02