Licitatie Publica - REPARATII HIDROIZOLATII CLADIRI - DEPOUL CFR SUCEAVA NORD
Anunt de participare (utilitati) numarul 57475/02.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRASNPORT FEROVIAR DE CALATORI IASI, B-DUL N. IORGA. NR.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232/230291, In atentia: Camelia Topala, Email: [email protected], Fax: 0232/230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII HIDROIZOLATII CLADIRI - DEPOUL CFR SUCEAVA NORD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul CFR Suceava Nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii hidroizolatii la Depoul CF Suceava Nord - conform caitul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 175 si 32, 416.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 640 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoare este posibila subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind elibilitatea , declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG 34, certificat de atestare fiscale privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilro sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de ORC, autorizatie de functionare precum si orice alt document edificator necesar pentru dovedire apartenentei la categoria prefesionala impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani;
- Bilatul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente, in copie;
- Capacitatea finaciara a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada executiei unor lucrari similare prin prezentarea , in copie, a cel putin trei contracte de lucrari (respectiv minim 3 achizitori diferiti) terminate (finalizate) pina la sf anului 2007 (care sa cuprinda si hidroizolatii).
- Ofertantii vor prezenta minim 3 (trei) recomandari (de la achizitori diferiti) pentru executarea unor lucrari similare (reparatii constrcatii cu specific feroviar si hidroizolatiile acestora).Declaratie pe propria raspundere referitoare la nr. in ultimii trei ani al personalului angajat si al personalului de conducere.
- Documente emise de organele acreditate care sa certifice implementarea si mentinerea in prezent a sistemului de managemet al calitatii SR EN ISO 90001/2001.
- Documete emise de organele acrediatte care sa certifice impelmentarea sistemului de protectia mediului ISO 14001/2001 (se accepta si ofertantii care au in curs implementarea sistemului de protectia mediului).
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la dotarile specifice, utilajele, mijloacele auto, instalatiile, echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii si indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform cerintelro din ANEXA 1 din caietu de sarcini.
- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calitatea personalului de conducere precum si personalul responsabil pentru asigurarea controlului calitatii si indeplinirea contractului, in original conform anexa 1 din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
38/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, cec, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 10:00
Locul: RTFC IASI-B-dul N.Iorga, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Anastatie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/230060, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre decizia autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - RTFC Iasi
Adresa postala: B-dul N. Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 14:55