Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII IMOBIL DIN BULEVARDUL REPUBLICII NR.43 CE APARTINE PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI


Anunt de participare numarul 79982/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. CAMELIA PAVAL, Tel.0234.317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII GENERALE ALE ADMINISTRATIEI LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII IMOBIL DIN BULEVARDUL REPUBLICII NR.43 CE APARTINE PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IMOBIL DIN BULEVARDUL REPUBLICII NR.43 CE APARTINE PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII IMOBIL DIN BULEVARDUL REPUBLICII NR.43 CE APARTINE PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII IMOBIL DIN BULEVARDUL REPUBLICII NR.43 CE APARTINE PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI - CONFORM MEMORIULUI GENERAL
Valoarea estimata fara TVA: 445, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE= 6000 LEI;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL- CU OP DIN CONTUL ACHIZITORULUI IN CONTUL OFERTANTULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.formular 12Asemnat si stampilat;
2.formular 12B semnat si stampilat;
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat (ANAF), valabil la data deschiderii ofertelor- in original
4.Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor- in original;
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata;6. Formular 12C - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ;7.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Informatii generale privind situatia economico-financiara , ce vor contine:
- declaratie privind faptul ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani calendaristici (2006, 2007, 2008), sa fie mai mare sau egala cu 1.300.000 lei.
Pentru ofertantii care au o perioada de activitate mai mica de 3 ani se va calcula media anilor de activitate9. Bilantul contabil la 31.12.2007, inregistratde organele competente in copie vizata cu stampila societatii-se va face mentiunea conform cu originalul, pe fiecare pagina a acestuia .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10.Formular 12F lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori , perioade de executie , beneficiari .
11.Experienta similara : prezentarea a minim o lucrare similara ca experienta executata in ultimii 3 ani cu o valoare de minim 130000 lei(exclusiv TVA)
Se solicita copie dupa contractul de executie lucrari , a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor , si o recomandare din partea beneficiarului.Se solicita prezentarea documentelor in copie ce va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina , se va face mentiunea conform cu originalul , pe fiecare pagina a acestuia.12. Formular 12H Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;13. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;14. Formular 9 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
15.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant:
- a unui responsabil tehnic cu executia , pentru lucrari specifice celor din Memoriul General care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata
- a unui responsabil CQ autorizat de ISC pentru lucrari specifice celor din Memoriul General
16.Agremente tehnice ale materialelor ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv , sa fie de calitatea ceruta in antemasuratoaresi in Memoriu General:
-corpuri de iluminat
-usi din PVC
-gresie-faianta-radiatoare
-parchet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE A MUNICIPIULUI ONESTI - PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE SCRISA SI COPIE C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica. Pentru a putea sa participe la licitatia electronica, precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor art. 42 din HG 1660/2006. Pentru a se inscrie in SEAP operatorii economici vor respecta prevederile H.G. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911, posta, pana pe data de 19.06.2009, ora 09.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari, pana pe data de19.06.2009, ora 16.00.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer