Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII IN REGIM DE SERVICE LA MORILE VENTILATOR MV 50 AFERENTE CAZANELOR 420 T/H ABUR NR. 1 SI NR. 2


Anunt de participare (utilitati) numarul 106794/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala:  str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500240, Romania, Punct(e) de contact:  Irinel Bunescu, Tel. 0268-333192, Email:  [email protected], Fax:  0268-330530, Adresa internet (URL):  www.cetbv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII IN REGIM DE SERVICE LA MORILE VENTILATOR MV 50 AFERENTE CAZANELOR 420 T/H ABUR NR. 1 SI NR. 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: str.Timis-Triaj nr.6
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 878, 916RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea caracteristicilor tehnice si parametrilor functionalia morilor ventilator eferente cazanelor energetice , conform proiect ICSITEE Bucuresti (CRG 1870-23.00).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu anexele caietului de sarcini nr. 666/29.07.2010 cuprins in Documentatia atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 878, 916RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentariiunor lucrari neprevazute si care nu au fost incluse in Anexa nr. 1
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare ?18.800 lei RON; garantie buna executie-5%, val fara TVA ctr.subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.Platain termen de 60 zile dupa efectuarea receptiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de neincadrare art.180 si 181-OUG 34/2006
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale - in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelorCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelorCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada implementarii Sistemului de Management al Calitatii, conform criteriilor ISO 9001-2001, pentru lucrari de reparatii echipamente energetice.
Declaratie privind lista pricipalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina informatii despre unul sau mai multe contracte de servicii similare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa insumeze min.100.000RON
Recomandari din partea altor beneficiari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si prestarea de servicii similare (reparatii mori de macinat carbune tip MV 50) ? in original
- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului - cadru de prestarii servicii( macara pe pneuri min 12.5tof -1 buc , convertizoare sudura- min 2 buc , polizoare electrice pentru interior ? min 2 buc , polizoare colt electric- min 4 buc , motocompresor de aer- min 2 buc , masini de gaurit- min 4 buc , tractor cu remorca ? min 1 buc , statie tratament termic ? min 1 buc , statie tratament termic medie frecventa ? min 1 buc , dispozitive de ridicat , vinci , troliu electric , platforma autoridicatoare , cric hidraulic , polizoare fixe , masini fixe de gaurit , strunguri , foarfece electric taiat tabla , ghilotina de taiat tabla, etc) - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (sef de echipa , responsabil tehnic cu executia , responsabil cu asigurarea controlului calitatii , maistru , lacatusi , sudori ? autorizati)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5946/20.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 18:00
Locul: SEAP+str.Timis Triaj nr.6 , Corp Administrativ , et.II, Birou Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  b- dul 15 Noiembrie 1987 nr.45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0268/419615, Fax:  0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.CET BRASOV S.A-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  str.Timis-Triaj nr.6, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500240, Romania, Tel. 0268/333192, Fax:  0268/330530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer