Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII IN REGIM DE URGENTA LA INSTALATIILE CLADIRILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN MUN. BRASOV


Anunt de participare numarul 55131/10.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD, Tel.+40 268 472486, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII IN REGIM DE URGENTA LA INSTALATIILE CLADIRILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN MUN. BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: UNITATI DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN MUN. BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII IN REGIM DE URGENTA LA INSTALATIILE CLADIRILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN MUN. BRASOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aproximativ 110 unitati de invatamant preuniversitar din Mun. Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :2700 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006; Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii; Dovada privind indeplinirea obligatiilor;Certificate cu obligatiile contractuale in ultimii 2 ani, Certificat ORC sau alt echivalent emis in tara de origine a ofertantului, C.U.I.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12 F; Fisa informatii generale; experienta similara; certificat ISO 9001:2001 sau echivalent, certificat ISO 14001:2004 sau echivalent; autorizatie pentru proiectare si executie a instalatiilor de gaze naturale sau echivalent; autorizatie ISCIR PTC9 TIPC/1, 2 sau echivalent; autorizatie ISCIR PTA1 TIP D/1, 2 sau echivalent; autorizatie ISCIR PTA1 TIP C/1, 2 sau echivalent; autorizatie ISCIR PTA1 TIP A/1, 2 sau echivalent; autorizatie ISCIR TIP B/1, 2 sau echivalent, dovada agrearii societatii de SC Electrica SA si Compania Apa SA; Formular 12H, Formular 12 I, Formular 12 G; Formular 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44653
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casierie, sau OP, cont : RO76TREZ13124510220XXXXX deschis la Trezoreria Brasov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Mun. Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, Sala de Consiliu, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatorii UCVAP si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de participare numarul 52556/16.05.2008 s-a anulat prin transmiterea unei erate in SEAP.In cazul solicitarii documentatiei de atribuire, operatorii economici au obligatia respectarii art 77, 78 si 79 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare pentru a beneficia de posibilitatea solicitarii de clarificari. Primaria Municipiului Brasov nu transmite documente prin curierat rapid, doar prin posta cu confirmare de primire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 024-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencioas din cadrul Primariei Mun. Brasov
Adresa postala: b-dul.Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268416550 int 149, Fax: 0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer