Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII INDICATOARE DE GREUTATE SI COMPLETE DE MASURARE PARAMETRII DE FORAJ


Anunt de participare (utilitati) numarul 134125/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Cindea Claudia, Tel. +40 0269805135, In atentia: Serviciului Contracte, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII INDICATOARE DE GREUTATE SI COMPLETE DE MASURARE PARAMETRII DE FORAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: pentru LOTUL I ?Reparatii indicatoare de greutate? este la sediul prestatorului iar pentru LOTUL II ?Reparatii complete de masurare parametrii foraj? este la sediul achizitorului.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 160 si 123, 680RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de reparatii necesare mentinerii indicatoarelor de greutate si a completelor de masurare, la parametrii tehnici normali de exploatare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii de reparatii necesare mentinerii la parametrii tehnici normali de exploatare a 16 indicatoare de greutate si 6 complete de masurare
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 160 si 123, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
PT lot I- 1980, 00 lei, pt lot II-480, 00 lei (cumulativ pentru ambele loturi). Perioada de valab. a gar. pentru participare este de 90 de zile de la data dep. ofertelor; Doc. care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original (exceptie facand op ? ul, fila cec, confirmate de catre banca).Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara respectiv Scrisoare de garantie bancara, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11);? Virament bancar respectiv prin Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 deschis la B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate de asigurari, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, garantia de participare se retine in raport cu valoarea estimata, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare. Va fi 7% din val. contr. subsecvent, fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie este dupa cum urmeaza: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;?prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care: -Prestatorul va prezenta autoritatii contractante, in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele prestatorului. Suma initiala care s-Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise pentru fiecare serviciu prestat, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale acordului cadru ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 12A cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006lit. a, c^1 si d);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Se va completa formularul 13B cuprins in Sectiunea III(acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Se va completa formularul 13A cuprins in Sectiunea III referitor la evitarea conflictului de interese.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: - Gheorghiu Sorin, avand functia de Director,
- Andrea Nicolae, avand functia de Director Tehnic
- Cindea Claudia, presedinte comisie de evaluare
- Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte- Prisca Aurelian, membru comisie de evaluare, Serviciul Mecano ? Eneregetic
- Neagu Cornel, membru comisie de evaluare, Serviciul Mecano ? Eneregetic
-Finta Ioana, consilier juridic, Biroul Juridic
(Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract avand ca si obiect servicii similare, efectuate in ultimii 3 (trei) ani, in valoare de:
Lotul I ? minim 49.600, 00 lei echivalentul a 11.272, 73 euro (raportat la valoarea celui mai mare contract subsecvent);
Lotul II ? minim 12.240, 00 lei echivalentul a 2.781, 82 euro (raportat la valoarea celui mai mare contract subsecvent);
Pentru lotul Iinformatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care pot dispune ofertantii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, respectiv cu privire la laboratoare care sunt:
- dotate cu standuri de verificare a aparatelor reparate;
- si ca aceste standuri de verificare au certificate de etalonare emise de Biroul Roman de Metrologie Legala;
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind Asocierea
Informatii privind Angajamentul ferm
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 in termen de valabilitate sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Tarif orar reparatii la sediul prestatorului - pentru lotul I/Tarif orar reparatii la sediul achizitorului pentru lotul II
2.
Termen de prestare
30%
Descriere: Termen de prestare de minim 22 de zile si maxim 28 de zile pentru lotul I/ Termen de prestare de minim 2 zile si maxim 5 zile pentru lotul II
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 10:00
Locul: Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi tarif. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili au acelasi tarif in lei, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are tariful cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 0269805135, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer