Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii instalatii SAT de pe raza sectiilor CT1 Brasov, CT3 Alba Iulia, CT4 Tg.Mures


Anunt de participare (utilitati) numarul 138794/11.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Adriana.Mita, Daniela.Dospinescu, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii instalatii SAT de pe raza sectiilor CT1 Brasov, CT3 Alba Iulia, CT4 Tg.Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Instalatiile SAT de pe razasectiilor CT1 BV, CT3 Alba Iulia, CT4 Tg.Mures -Suc ?CREIR CF? Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor efectua lucrari de reparatii la instalatiile SAT de pe raza de activitate a Sectiei CT1 Brasov, a Sectiei CT3 Alba Iulia si a Sectiei CT4 Tg. Mures, toate lucrarile prevazute a fi executate fiind prezentate detaliat in caietul de sarcini si memoriul tehnic atasate in SEAP in fisierul"Caiet de sarcini".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea imbunatatirii cond. de funct si de siguranta circulatiei, pe raza sectiilor CT1 BV, CT3 Alba Iulia si CT4 Tg Mures este nevoie a se face lucrari de reparatii la instal. SAT.Lucr de reparatiila instal SATsunt impuse de necesitatea inlaturarii uzurilor fizice si a deteriorarilor aparute in functionarea acestora, in scopul asigurarii unei functionari normale si neintrerupte, incond. de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare.In cadrul acestor lucrari se vor efectua demontarea instalatiilor SAT deteriorate, montarea instal SAT noi, echipate complet, refacerea capetelor de cablu de la semnalele de avertizare/preavertizare rutiera si marcarea cu etichete, probe de buna functionare si concordanta
Valoarea estimata fara TVA: 218, 463.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constit prin virament bancar sau instrument de garantare bancara emis de o soc bancara ori o soc de asig, in cuantum de 4.369, 28 leisi pt cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in cont AC (CNCF «CFR» SA prin Suc«CREIR CF» BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost BV sau printr-un instrum de garantare emis de o soc bancara ori soc de asig, sau OP/fila CEC.IMM-50%.AC are dreptul de a retine GP in cond art.87, alin.(1) HG 925/2006.Cand ofertantul depune o contestatie la procedura la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP, cf art.278^1 OUG nr.34/2006, sumade 2.184, 64 lei.GP se va returna de catre AC cf art.88 HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006. GBE 5% din pret contr de lucrari, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constit printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asig.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Daca partile convin, GBE se poate constit si prin retineri succesive din plata cuvenita pt sit de plata lunare pe per derulare contract.Contractantul are oblig de a deschide la unit Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma init care se depune de contractant in contul de disponibildeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pret contract.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE se va constit in per de valab a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra cf art.91 din HG nr.925/2006.AC va restitui GBE cf art.92, alin(4) HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006- Formular 12B din fis « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d));
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant)
6)Acord de asociere, daca este cazul- Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 - Formularul 12C bis din fis « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti - Suc. ?CREIR CF? BVurmatorii: Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Mita Adrian, Garaoiu Liliana, Zetu Tatiana, Dospinescu Daniela, Ilas Florin, Caluta Vasile, Dragomir Isabelle, Neagota Corina, Mita Adriana
NOTA1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).(ofertant, asociat)Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
3)- Autorizari
Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru lucrari de constructii montaj si reparatii la instalatii SCB (clasa de risc 1A).Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea decontract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezentaAutorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentru partea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o vaexecuta, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna,
cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata sinumai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER. Tertul nu poate sustine, prinprezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai innume propriu, nefiind o resursa transferabila
4)- Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarprin prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractului ofertantul va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta AC.
Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formular B3 din fisierul « Modele de formulare » din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarilor.Ofertantulva face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentruanul respectiv, astfel:
An2009:1 euro=4, 2373 lei;An2010:1 euro=4, 2099 lei;An2011:1 euro=4, 2379 lei;
- bilanturile contabile pe anii 2010 si 2011
Se vor depune in copie.
Cand ofertantul isi demonstreaza sit ec si financ invocand sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligat de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele financ invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire cf art. 180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 OUG 34/2006 fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din fis « Modele de formulare».Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Faraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie, ofertantul are dreptul de a include in PT posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul.Cand parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de subcontract AC solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contract, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala.Subcontractantul raspunde pentru exec lucrarilor subcontractate numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata AC pt modul de indepl a obligigatiilor contractuale.
Lista principale lucr exec in ultimii 5 ani care sa contina val, per exec, beneficiari.Pt demonstrarea exp similare se solicita ca cerinta min prezentarea in cadrul listei a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, exec in ultimii 5 ani, care au avut ca ob lucrari similare cu cea supusa achizitiei si a caror val cumulata sa fie egala sau mai mare de 100.000 lei.Val min se refera numai la partea executata de catre op ec ofertant, cand oferta depusa a fost alta decat oferta individuala.Ref la exp similara, pt nivel min solicitate ofertantul va face conversia val la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, astfel: An2007:1euro = 3, 3373 lei;An2008:1 euro=3, 6827 lei;An2009:1 euro =4, 2373 lei;An2010:1 euro=4, 2099 lei;An2011:1 euro=4, 2379 lei;Lista va fi insotita de copii ale unor inform relevante pt toate contr.prin care se confirma exec unor lucrari simil cu cea supusa achiz(pag cu partile contractante, obiect, durata, pretul si pag finala cu semnaturi)
certificari de buna executie/ recomandarile tuturor beneficiarilor contractelor care sustin experienta similara.
Se solicita ca in recomandari sa se specifice modul de indepl al obligatiilor contractuale si daca pe parcursul lucrarilor au fost inregistrate neconformitati.
Declaratie care contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers de conducere si ale persresponsabile pt executia lucrarilor.Pt execlucrarii se va asigura un responsabil tehnic cu executia(RTE).Pt RTE se va prezenta CV si copiidupa certificatul de atestare tehnico-profesionala sidupa legitimatia in termenul de valabilitate al vizei periodice.
Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Cand ofertantul isi demonstr capacit teh invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de nat relat juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehnice invocate.Pers care asigura sustinerea teh nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura, cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din fis « Modele de formulare».Cand ofertantul isi demonstreaza cap tehn si/sau profes prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrum juridic care sa asig dreptul AC de a solicita, indepl anumitor obligat de pers sustinatoare.
Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008.Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme acreditate, pt activitatea specifica obiectului contractului.
Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem. Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cand ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contract.In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 11:00
Locul: Suc."CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si partonii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.-caietul de sarcini, modelul de contract cu conventiile (AII, SSM si protectia mediului), precumsiformularele aferente prezentei fise de date sunt atasate separat in SEAP in fisiere distincte .-deoarececriteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?pretul cel mai scazut? , motiv pentru care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str.Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasoiv, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer