Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII INTERIOARE CLADIRE ADMINISTRATIVA LA DEPOUL DE LOCOMOTIVE IASI


Anunt de participare (utilitati) numarul 56733/25.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRANSPORT FEROVIAR CALATORI IASI, B-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232/230291, In atentia: Camelia Topala, Email: [email protected], Fax: 0232/230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII INTERIOARE CLADIRE ADMINISTRATIVA LA DEPOUL DE LOCOMOTIVE IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul de Lococmotive Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii interioare cladire administrativa la Depoul de Locomotive Iasi conform specifiicatiilor din caietul de sarcini - arhitectura si finisaje, reparatii, instalatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213320-2 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 265, 000 si 312, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 6200 lei; Garantia de buna executie, 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comunca etse cistigatoare, este posibila subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34, certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), pentru a fi valabile certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Certificat constator, in original sau copie legalizata, emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenetei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei in domeniul (reparatii constructii + instalatii) prin cifra de afaceri pt. ultimii trei ani (minim 400.000 lei);
-bilantul contabil la 31.12.2007;
-capacitatea finaciara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada executiei unor lucrari similare (constructii+instalatii fara gaze naturale) prin prezentarea, in copie, a cel putin trei contracte de lucrari (respectiv minim 3 achizitori diferiti) terminate (finalizate) pina la sf anului 2007;ofertantii vor prezenta minim 3 (trei) recomandari (de la achizitori diferiti) pentru executarea unor lucrari similare (repatatii/constructii cu specific feroviar si instalatii aferente acestora); declaratie pe propria raspundere referitoare la resursele umane din care sa reiasa si asiguraea cu personal conform cerintelor pct.6 din anexa nr.1 din caietul de sarcini, documente emise de organele acreditate care sa certifice impelementarea si mentinerea in prezent a sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001; Autorizatie de Furnizor Si Agrement Tehnic Feroviar AFER (inclusiv Anexa) pentru reparii cladiri cu psecific feroviar si instalatii aferente (mai putin instalatiile de gaze) valabile pina la 31.12.2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
32/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2008 10:00
Locul: RTFC IASI- B-dul N.Iorga, nr.2. Caietul de sarcini poate fi cumparat de la aceiasi adresa.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIOANRE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios
Adresa postala: str.Anastasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/230060, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data deschiderii ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RTFC Iasi
Adresa postala: B-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer