Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII INTERIOARE SI EXTERIOARE CLADIRE PROCES TEHNOLOGIC LA DEPOUL DE LOCOMOTIVE IASI


Anunt de participare (utilitati) numarul 56487/23.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRANSPORT FEROVIAR CALATORI IASI, B-DUL NICOLAE IORGA, NR.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232/230291, In atentia: Camelia Topala, Email: [email protected], Fax: 0232/230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII INTERIOARE SI EXTERIOARE CLADIRE PROCES TEHNOLOGIC LA DEPOUL DE LOCOMOTIVE IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul de Locomotive Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii interioare si exterioare cladire proces tehnologic la Depoul de Locomotive Iasi, conform specificatii din caiet de sarcini - arhitectura si finisaje, structura, instalatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213320-2 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii interioare si exterioare cladire proces tehnologic la Depoul de Locomotive Iasi, conform specificatii din caiet de sarcini - arhitectura si finisaje, structura, instalatii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 604 si 49, 560.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1000 lei; garantia de buna executie 5% din valorea contrcatului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri prorpii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoare, este posibila subcontrcatarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34, certificar de atestare fiscale privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; certificat constatator, in orginal sau copie legalizata, emis de ORC, outorizatie de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, bilatul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente, in copie, capacitatea financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada executiei unor lucrari similare (constractii+instalatii fara gaze naturale) prin prezentarea, in copie, a cel putin trei contracte de lucrari (respectiv trei achizitori diferiti) terminate (finlizate) ina la sf anului 2007.Ofertantii vor prezenta minim 3 (trei) recomandari (de la achizitori diferiti) pentru executarea unor lurari similare (reparatii/constuctii cu specific feroviar si instalatiile eferente.Declaratie pe propria raspundere referitoare la resursele umane.Documente emise de organele acreditate care sa certifice implementarea si mentinerea in prezent a sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001.Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar AFER (inslusiv anexa) pentru reparatii cladiri cu specific feroviar, valabile pina la 31.12.2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
34/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 10:00
Locul: RTFC IASI - B-dul N.Iorga nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si fiscal
Adresa postala: str.Ansatasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/230060, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data deschiderii ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RTFC Iasi
Adresa postala: B-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2008 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer