Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII INZIDIRI REFRACTARE K1 SE Craiova II


Anunt de participare (utilitati) numarul 122663/02.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  Diana Cucu, Tel. 0351403343, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0251418466, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII INZIDIRI REFRACTARE K1 SE Craiova II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SE Craiova II, str. Bariera Valcii, nr. 195, loc. Craiova, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile care se vor executa sunt urmatoarele : -demontarea tencuielilor degradate si a zidariilor topite;
-sudarea pe pereti a elementelor metalicede armare a betonului refractar sau de ancorare a zidariei refractare;
-turnarea sau torcretarea betonului refractar;
-realizarea tencuielilor refractare;
-montare si demontare schela si pasarele de acces.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile care se vor executa sunt urmatoarele : -demontarea tencuielilor degradate si a zidariilor topite;
-sudarea pe pereti a elementelor metalicede armare a betonului refractar sau de ancorare a zidariei refractare;
-turnarea sau torcretarea betonului refractar;
-realizarea tencuielilor refractare;
-montare si demontare schela si pasarele de acces.
Valoarea estimata fara TVA: 166, 850.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3000 lei; Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului ( fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea - Formular 5;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 6;
-Certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 7;
-Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - Formular 8;
-Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritorial- pentru Persoane juridice /fizice romane-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pentru Persoane juridice /fizice strainesau in locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru : Declaratie pe proprie raspundere conform formular A
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formular 9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de procese verbale de receptie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari (ex. doc.constatator cf. HGR 1337/2006)- Formular 10;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului- Formular11;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Formular 12;
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formular 13;
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca executantul are certificarea sistemului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;Informatii privind subcontractantii- daca este cazul;sau in locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru : Declaratie pe proprie raspundere conform formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Etapa finala prin licita?ie electronica cu 1 runda de participare.- Participantii vor fi inscrisi in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 14:00
Locul: Sediul SC Complexul Energetic Craiova SA str.Unirii , nr. 147 , loc. Craiova, Sala de licitatii etj3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Unirii nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403362, Fax:  0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer