Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii la cablurile si retele de cabluri ale instalatiilor SCB de pe raza Sectiei CT1 Brasov, Sectiei CT3 Alba Iulia si Sectiei CT4 Tg Mures


Anunt de participare (utilitati) numarul 136732/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str.Politehicii nr.1, caperele P19-P20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii la cablurile si retele de cabluri ale instalatiilor SCB de pe raza Sectiei CT1 Brasov, Sectiei CT3 Alba Iulia si Sectiei CT4 Tg Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Suc.?CREIR CF? BV, in statiile cfsi liniile curente de pe raza de activ. a Sectiei CT1 Brasov(lot1), a Sectiei CT3 Alba Iulia(lot 2) si a Sectiei CT4 Tg.Mures(lot 3).
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor efectua lucrari de reparare, inlocuirea pieselor componente si a subansamblurilor uzate la instalatiile de centralizare si telecomanda si a cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta, toate lucrarile prevazute a fi executate fiind prezentate detaliat in caietele de sarcini si memoriile tehnice atasate separat in SEAP in fisiere distincte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234115-5 - Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea imbunatatirii conditiilor de functionare si de siguranta circulatieipe raza sectiilorCT 1 Brasov, CT3 Alba Iulia siCT4Tg. Mures se vor executalucrari de reparatii la cabluri si retele de cabluri ale instalatiilor SCB , aceste lucrarifiind impuse de necesitatea inlaturarii uzurilor fizice si a deteriorarilor aparute in functionarea acestora, in scopul asigurarii unei functionari normale sineintrerupte, in conditii de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare.
In cadrul acestor lucrari se va interveni la cablurile SCB cu rezistenta de izolatie scazuta prin inlocuirea lor, la refacerea tronsoanelor de cabluri, la inlocuirea unor piese uzate din instalatia SCB, verificarea functionarii tuturor subansamblelor, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 877, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
137 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP prin virament bancar sauinstrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in original, in cuantum de 5996, 30 lei lot 1, 3983, 40 lei lot 2, 7579, 64 lei lot 3si pt per. de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertarii mai multor loturi, ofertantii pot constitui GP aferente loturilor ofertate prin insumare, cu cond de a mentiona pe document loturile la care participa cu oferta.GP trebuie sa fie irevocabila si seconstituie prinvirament bancar in contul AC(CNCF « CFR » SA, Suc « CREIR CF » Brasov CUI 15509275)nr.RO92BPOS08002606 941ROL01 Bancpost BV sau printr-un instr. de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori soc de asig, sau OP/fila CEC confirmat(a) de bancapana la data deschiderii ofertelor. IMM 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile prevazute laart.87, alin.(1)din HG 925/2006In cazul in care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, sumele de 2998, 15 lei pt. lot 1, 1991, 70 lei pt. lot 2 si 3789, 82 lei pt. lot 3..Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, ambele cu modificarile si completarile ulterioare. GBE 5% din pretul contract, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constituie prin instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asig, care devine anexa la contract.Daca partile convin, GBE se poate constit si prin ret succesive din plata cuvenita pt sit de plata lunare pe per derularecontract.In acestcaz, contractant are oblig de a deschide la unit Trez Statului un cont de disponibil distinct la dispoz AC.Suma init care se depune de catre contractant in cont de disp deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret contract.Cont deschis este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE se constit in per valab oferta si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, respectand art.91 HG nr.925/2006.AC restituie GBE conf art.92, alin(4) HG.nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat: poz.2.C.1.5.2.1, poz.2.C.1.5.2.2 si poz.2.C.1.5.2.3din P.A.A.P. pe anul 2012 al CN CF ?CFR? SAnr.9/3/588/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale-Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 -Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant)
6)Acord de asociere, daca este cazul -Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: directorul, contabilul sef / economist din serviciile de specialitate , sefi Divizii de specialitate/ sefi Serviciu de specialitate, sef BA/ reprezentant BA, sef Oficiul juridic/ consilier juridic., respectiv Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Mita Adrian, Garaoiu Liliana, Zetu Tatiana, Dospinescu Daniela, Ilas Florin, Caluta Vasile, Dragomir Isabelle, Mita Adriana.Prin ?Divizii de specialitate/servicii de specialitate?se face referire la acele compartimente din cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovcare transmit Biroului Achizitii Publice solicitarilede demarare a unor proceduri de achizitie.
NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
3)Autorizari- Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Agrementului Tehnic Feroviar eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru lucrari de constructii montaj sireparatii lainstalatii SCB.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
4)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar- Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviarsi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011), care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarii.Ofertantul va demonstra cifra medie cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a executiei lucrarii de minim 450000 lei pentru lotul 1, minim 300000 leipentru lotul 2 si minim 570000 leipentru lotul 3.
bilanturile contabile pe anii 2010 si 2011.
in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiFaraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii n
Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani care sa contina valori, per de exec, beneficiari, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati.Pentru demonstrarea exp similare se solicita ca cerinta min prezentarea in cadrul listei a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, exec in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect lucrari similare cu cea supusa achizitiei si a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 225000 lei pt lot1, 150000 lei pt lot2, 285000 lei ptlot3.Lista va fi insotita de copii ale unor informatii relevante pt toate contracteleprin care se confirma exec unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei( pag referit la parti contractante, obiect, durata, pretul contract si pag finala cu semnaturi)pt acestea atasandu-se recomandari
certificari de buna executie/ (recomandarile) tuturor beneficiarilor contractelor care sustin experienta similara, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Declaratie prinvind personalul: pt.personalul de conducere se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele, pentruRTE se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, autorizatii, certificat de atestare tehnico-profesionala impreuna cu copie dupa legitimatiacare trebuie sa fie in termenul de valabilitate al vizei periodice la data depunerii ofertelor.
- Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008.
Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate, pentru activitatea specifica obiectului contractului.
Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 10:30
Locul: Suc "CREIR CF" Brasov, Brasov, str.Politehnicii, nr.1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: in cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut? , comisia de evaluare constata ca sunt daoua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul intii, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art. 256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer