Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii la fatada cladirii principale ST Timisoara


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22051/13.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: P-ta Romanilor, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial-Dorel Onin, Tel. +40 2564923132, In atentia: Aurel Ciclovan, Email: [email protected], Fax: +40 256219963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatii la fatada cladirii principale ST Timisoara
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa reparatii la: invelitoare, jgheaburi si burlane, zidarie, tencuieli si timplarie exterioara la fatada, hidroizolare fundatii si subsol, conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 996, 073RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin virament cu OP din surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi: cerere de oferta, conform PAA 2012 al CN Transelectrica SA din care face parte si Sucursala de Transport Timisoara, deoarece valoarea cumulata pe cod CPV, la nivelul Companiei, se incadreaza la pragurile valorice aferente acestei proceduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt a fost transmis spre publicare conform Deciziei MECMA nr. 5804/28.02.2012.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer