Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii la linia de legatura intre placa nr.1 si placa nr.2 la Depoul Arad


Anunt de participare (utilitati) numarul 103320/02.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO-300166, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Tehnic, Tel. 0256/200475, In atentia:  Avram Eusebiu, Fax:  0256/200475
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC Timisoara
Adresa postala:  Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii, Tel. 0256/200476, In atentia:  Neiconi Ion, Fax:  0256/200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii la linia de legatura intre placa nr.1si placa nr.2 la Depoul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul de locomotive Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii la linia de legatura intre placa nr.1si placa nr.2 la Depoul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 33, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 330 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Decl priv sit pers a operatorului ec;
b)Decl pe propr rasp ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din Legea nr.21/1996 priv concurenta;
c)Certif de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig soc de stat elib de DGFPCFS ? val la data licitatiei, in original sau copie leg.
d)Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? valabil la data licitatiei, in original sau copie legalizata.
e)Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31.12.2009
b) informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;
b)decl pe pr rasp ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;c)decl pe pr rasp ref la subcontractanti ;
d)decl priv efectivul mediu anual al pers.angajate)decl priv respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;
f)1 recomandare de buna/foarte buna executie de lucrari similare.
g)Standarde de asigurare a calitatii si protectia mediului: ISO 9001 incopie ?conform cu originalul?
h)Alte autorizari : Autorizatie De Furnizor Feroviar insotita de Agrement Tehnic Feroviar valabile pe perioada de desfasurare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  P-ta Tepes Voda, Nr.2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Garii nr. 2a, ,Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer