Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii la orga din Palatul Culturii, Tirgu Mures


Anunt de participare numarul 59758/29.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Palatului Culturii Tirgu-Mures
Adresa postala: Str. G. Enescu nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540052, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Naste, Tel.0265267629, In atentia: Naste Vasile - director, Email: [email protected], Fax: 0265267629, Adresa internet (URL): www.palatulculturii.rdslink.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii la orga din Palatul Culturii, Tirgu Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Tirgu Mures, str: G. Enescu nr.2, cod: 540052, tel: 0265267629,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE vor presta servicii de reparare a orgii (Rieger, electropneumatic) din Palatul Culturii realizat in 1913 si intocmirea documentatiei de specialitate pentru obtinerea avizului de la Ministerul Culturii si Cultelor si a autorizatiei de construire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50860000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a instrumentelor muzicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Servicii suplimentare se vor accepta numai in conditii bine justificate.
Valoarea estimata fara TVA: 212, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10000 leiGarantia de buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va realiza din bugetul local, cu ordin de plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociat sau subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie de neincadrare in art.181, certificatele fiscale privind plata imozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cele locale (in original sau copie legalizata), certificat de inmatriculare, certificat constatator de la ORC (original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabilla 30.06.2008, vizat si inregistrat la organele competente; se va depune balanta contabila pentru luna anterioara depunerii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditatea generala a ofertantului trebuie sa fie mai mare decat 100% in luna anterioara depunerii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimele trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va avea cel putin doua contracte executate pentru experienta similara (reparatii orga) din care unu trebuie sa fie electropneumatica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii ec. care depun oferta au obligatia de a fi inscrisi in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.Info: www.e-licitatie.roRunda I: 29.09.2008-30.09.2008; Runda II: 02.10.2008-03.10.2008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
363/25.07.2008.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire este gratuita si se poate obtine de la Administratia Palatului Culturii.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 09:30
Locul: Administratia Palatului Culturii, Tirgu Mures, str: G. Enescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora, prezentand imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str: Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265260323
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Starvropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Palatului Culturii
Adresa postala: str. G. Enescu nr.2, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265267629, Email: [email protected], Fax: 0265267629, Adresa internet (URL): www.palatulculturii.rdslink.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2008 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer