Licitatie Publica - Reparatii la reteaua de termoficare secundara din sistemul SACET
Anunt de participare (utilitati) numarul 40170/30.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET S.A. Bacau
Adresa postala: str. Chimiei, nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Punct(e) de contact: Marius Stanila, Tel.0234585050, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii la reteaua de termoficare secundaradin sistemul SACET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua de termoficare secundaradin sistemul SACET
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 004, 814RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform pct II1.4 din fisa de date referitor la calendarul si cantitatea estimata pentru contractele subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Interventiile promptein vederea eliminarii avariilor din retelele secundare de termoficare din sistem SACET .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor care ar putea fi executate pe durata intregului acord-cadru : -cantitate minima 100m-cantitate maxima - 150mEstimari ale cantitatilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent : -cantitate minima 1m-cantitate maxima -15mSe vor achizitiona cantitati suplimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 004, 814RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5.000 lei OP/SGB;Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent; garantie in valoare de 5% din valoarea minima a acordului cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006(formular 12A);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006(formular 12B);
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (Directia Generala de Taxe si Impozite Locale)/
-certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ; emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.-certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/ (copie )
-certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA -CIF RO (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrarisimilare in ultimii 5 ani. Confirmarea lucrarilor similare se realizeaza prin completarea formularului 12F - continand valori, perioade de executie, beneficiari.Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor documente constatatoare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari) certificate/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
- tabel cu personalul tehnic de specialitate (studii, pregatire profesionala, calificare); executia a 7 lucrari in locuri diferite se demonstreaza prin prezentarea componentei a 7 echipe a cate 5 oameni din care cate un sudor si 2 lacatusi mecanici.
- responsabil cu executia lucrarilor si cu asigurarea controlului calitatii, plan de masuri pe linie de calitate de protectia mediului si protectia muncii, necesar desfasurarii lucrarilor;
- declaratie referitoare la dotarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului de lucrari formular 12H; 7 aparate de sudura autogen, 7 grupuri termice de sudura, 7 compactoare, 7 motopompe, disponibile pentru indeplinireacontractului de lucrari, in 7 puncte de lucru diferite .
- ofertantul va prezentalistacusubcontractantii declarati, acestianu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform legislatiei in vigoare se va completa formularul 12G.
Lucrarile executante cu subcontractanti vor fi descrise detaliat (inclusiv materialele comandate si cerintele necesare pentru asigurarea nivelului de calitate planificat) iar contrac- dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001/2001, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre un organism acreditat din tara sau strainatate;
- programele de asigurarea calitatii urmarite.tantul va face dovada evaluarii furnizorilor- autorizatie de mediu pt. domeniul lucrarilor care se executa lucrari reparatii instalatii termomecanice
sau- informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2007 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante str.Chimiei nr.6 Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se vor depune la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic SC CET SA Bacau
Adresa postala: str. Chimiei nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Tel.0234585050, Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2007 16:28