Licitatie Publica - Reparatii la terase circulabile Palatul Parlamentului
Anunt de participare numarul 29843/28.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR NR.2-4, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: INTRAREA B4S1 - REGISTRATURA, Tel.021.414.1773, In atentia: Ionut Bontas, Email: [email protected], Fax: 021.414.2235, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii la terase circulabile Palatul Parlamentului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Terase circulabile aferente corpurilor imobilului Palatul Parlamentului, str. Izvor nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reparatii pentru refacerea hidroizolatiei la terasele circulabile aferente corpurilor A2 cota +31, 50, B1, B2, B4 cotele +31, 50, +35, 50, + 38, 00 si C3 cota +31, 50 ale imobilului Palatul Parlamentului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261900-3 - Reparare si intretinere a acoperisurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind lucrarile ce se vor executa se regasesc in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.10.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare - valoare 23.000 lei, valabilitate: 60 zile.scrisoare de garantie bancara de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata.
3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil
2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2004, 2005, 2006 vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice2. Se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 5, 4 milioane lei pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
2. Experienta similara
3. Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii
4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
5. Informatii privind asocierea (daca este cazul)
6. Informatii privind subcontractantii
7. Standarde de asigurarea calitatii
8. Obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. lista lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii.2. incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin a unui contract al carui obiect a fost realizarea unor lucrari similare si care a avut o valoare egala sau mai mare decat 0, 6 milioane lei, pentru care se va prezenta certificarea de buna executie3. declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari4. informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; efectivele medii anuale al personalului angajat si ale cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani5. asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.6. Ponderea maxima acceptata pentru subcontractare contract: 20%7. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii se va prezenta certificarea operatorului economic conform SR EN ISO 9001-2001 pentru lucrarile supuse executiei.8. Ofertantii vor indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
66d/405
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 10:00
Locul: Palatul Parlamentului, str. Izvor nr. 2-4, sector 5, Camera Deputatilor - Serviciul Intretinere
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camera Deputatilor - Serviciul Intretinere
Adresa postala: Str. Izvor nr.2-4, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.414.1773, Email: [email protected], Fax: 414.2235, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 16:04