Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii linie cf Bicsad Olt-Baile Tusnad km 61+115-66+456 linia 316


Anunt de participare (utilitati) numarul 126000/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1, camerele P19-20, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dospinescu, Tel. 0268/ 410709, Email:  [email protected], Fax:  0268/ 410709, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviyiuni regionale sau locale
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii linie cf Bicsad Olt-Baile Tusnad km 61+115-66+456 linia 316
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: linia 316, CF Bicsad Olt- Baile Tusnad km 61+115- 66+456
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in inlocuirea, incarcarea ?descarcarea materialelor, transportul materialelor specifice (traverse, material marunt, sine) la locul de introducere in cale, inlocuirea traverselor din curbe si de pe aliniamentul cuprins intre km 63+145 ? 63+165, cu traverse de beton T26, T30 functie de raza curbei si a traverselor de lemn normale de pe capetele podurilor si la joantele nou create (sina din cale tip 65 are L= 25m iar sina noua ce se va introduce 60 are L= 30m), rectificarea nivelului prin buraj zilnic pentru redeschiderea liniei, pastrarea elementelor geometrice existente ale curbelor, executarea burajului si ripajului I pe distanta de inlocuire a sinei, inlocuirea la rand a sinelor tip 65 de L= 25 m cu sinelor tip 60 de L= 30 m pe intreaga distanta intre km 61+115 ? 66+456, inlocuirea prinderii verticale tip K cu prindere verticala tip SKL 12 pe intreaga distanta, transportul si descarcarea pietrei sparte pentru completarea prismei de piatra sparta, transportul materialelor scoase din depozite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234116-2 - Lucrari de constructii de linii de cale ferata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile constau in inlocuirea, incarcarea ?descarcarea materialelor, transportul materialelor specifice (traverse, material marunt, sine) la locul de introducere in cale, inlocuirea traverselor din curbe si de pe aliniamentul cuprins intre km 63+145 ? 63+165, cu traverse de beton T26, T30 functie de raza curbei si a traverselor de lemn normale de pe capetele podurilor si la joantele nou create (sina din cale tip 65 are L= 25m iar sina noua ce se va introduce 60 are L= 30m), rectificarea nivelului prin buraj zilnic pentru redeschiderea liniei, pastrarea elementelor geometrice existente ale curbelor, executarea burajului si ripajului I pe distanta de inlocuire a sinei, inlocuirea la rand a sinelor tip 65 de L= 25 m cu sinelor tip 60 de L= 30 m pe intreaga distanta intre km 61+115 ? 66+456, inlocuirea prinderii verticale tip K cu prindere verticala tip SKL 12 pe intreaga distanta, transportul si descarcarea pietrei sparte pentru completarea prismei de piatra sparta, transportul materialelor scoase din depozite.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 478, 649RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP49572, 90lei, cf.art.86, alin(1)HG925contAC(CNCFCFRprinSRCFBV, CUI15509275)nr.RO92BPOS08002606941ROL01, Bancpost BV sau OP/fila CEC.IMM 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe CSI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.69^1 si 181 OG34 si Ord.314, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate valabile, Decl.participant procedura, Certif.inreg. de la ORC, Certif.constat. de la ORC valabil, Autoriz furniz ferov si Agrem Th Ferov, Angajament, docum. IMM, Decl materiale agrem. AFER.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 4.000.000 lei, bilant contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de org competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principatelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara se sustine prin unul sau mai multe contracte executate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect execut. lucrarisimilare(aceleasi cod CPV) a caror valoare cumulata sa fie de min 2.000.000 lei; Recomandari din partea tuturor beneficiarilor contractelor care sustin exp similara;Declaratii privind personalul angajat si dotarile;CV-uri ; Informatii cu partea din contractce va fi subcontractata si datele de recunoastere ale subcontractantilor, Certif ISO 9001:2008 si OHSAS18001 sau certif echival. emise de organisme stabilite in alte state UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 11:00
Locul: Sediul SRCF Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
DA letric se poate obtine la cererea operatorului economic la fax o268410709 transmis cu 24h inaintea ridicarii documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Brasov
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1 , ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax:  0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer